hernil Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 har lyst til å se på web-tv fra en utenlandsk tv-kanal, men den vil ikke la meg se på siden jeg ikke kommer fra det landet. er det noen måte for å "maskere" firefox til å se ut som jeg kommer fra det landet? så vidt jeg vet er ikke dette imot retningslinjene? hvis det skulle være det så bare steng tråden. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 De sjekker helt sikkert ip adresse. Så da må du ordne deg ip adresse fra det landet ved hjelp av en proxy som står der eller noe. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 litt grønn på dette. installerte foxyproxy i går da jeg tenkte det kunne være til nytte for dette, men herfra vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 det hjelper nok lite Det cyclo mener, er å f.eks. leie (eller låne) en server som har IP adresse som er tilegnet en ISP fra det landet, og route pakkene gjennom den proxy serveren. FireFox i seg selv sier ikke ifra hvilket land du kommer fra, men ISP-en gjør det, ihvertfall slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hvis man får til dette kan man laste ned lost fra abc sine sider? For det gjelder vel egentlig bare USA.? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Vel, man kan si det sånn at det ligger mange "proxy-servere" rundt med Lost på :S Lenke til kommentar
1915 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 HER kan du se webtv der ser jeg mye på tv gidder aldrig å gå i stua for å se tv. hehe edit: husk at den siden funker IKKE i firefox. du MÅ bruke den i internet explorer. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det er derfor vi har IE-tab Lenke til kommentar
1915 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Det er derfor vi har IE-tab 8418742[/snapback] ehh? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 IE-Tab lager en Internet Explorer tab i FireFox, for de siden som FireFox ikke støtter (omgå problemet på en måte, uten å måtte starte en ny web-browser direkte) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå