Glennrik Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Skal ha meg ein ny mobil ganske fort på grunn av at min Siemens CX75 begynner å bli sliten og ikkje virker helt som den skal, og sida eg er ein Siemens elskar så tenkte eg at. eg skulle kjøpe meg ein BenQ-Siemens på papyrus.no, den skal holde til neste år for da regner eg med å kjøpe meg ein iPhone. Begge kostar under 1000kr og eg har ikkje tenkt og betale meir eller ha eit anna merke, men kva slags av dei to bør eg gå for? Lenke til kommentar
isergodt Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 hei, kjenner ikke til modellene, så kan ikke hjelpe deg der. men bare husk at B-S er slått konkurs, så du kan få problemer med garantien om noe skulle oppstå Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Er det noken som har disse mobilane som kan gi noken svar? Er vel ein del som har EF81? Korleis er den å bruke og sann? Er den raskare med FW58? Er den deilig å snakke i og skrive meldinga på? Lenke til kommentar
dj_westno Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg har hatt b-s ef81... den mobilen er grei.. mye software feil i starten.. men blitt ok med ny program vare... og mobilen sin batteri er dårlig som f.... Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Med FW58 blir den vesentlig raskere og batteriet varer lenger. Den er god å skrive med og talekvaliteten er fin. Men husk at BQS er konk, så hvis telefonen din må på service kan det ta ganske lang tid. Når det gjelder FW så er det 48 som er offisiell. Man kan oppgradere til 58 men den har ikke norsk språk. Man kan helt fint legge inn norsk T9 slik at det går bra å skrive sms osv, men menyene blir engelsk (evt dansk). Er en annen tråd om EF81 her på forumet der en bruker har forklart veldig bra hvordan man legger inn FW58 og norsk T9. -snubbel Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg har hatt BS S-68. Digg telefon, men software'n var ikke bra. Hang seg mye opp og var treg osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå