likferd Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg sitter da her og river nesten av meg håret i frustrasjon.. Saken er at jeg har et nvidia 8800 gts skjermkort, med en widescreen lcd skjerm koblet på DVI utgang, og en widescreen analog TV koblet på s-video ut. Når jeg da skal se video slik at den spiller fullscreen på TVen, må jeg tydeligvis sette TV og skjerm i "dualview" mode for at dette skal fungere. Dette har fungert "greit" hittil, men nå skal jeg spille command & conquer 3, og da starter problemene.. Når jeg beveger musepekeren helt til høyre, så istedet for å scrolle kartet, beveger musepekeren seg over til TV'en, med det resultat at jeg ikke kan spille. Har også prøvd andre spill i samme sjanger, og har samme driten der. Så.. Er det mulighet for å få nvidia dritten til å spille fullscreen video på "clone" modus, slik mitt gode gamle ATI kort, eller er det bare å kaste hele greia i søpla? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Ja, er ikke så stort utvalg til 8800 kortene.. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Prøvd eldre driverversjoner osv? Lenke til kommentar
RoosterX Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg sitter da her og river nesten av meg håret i frustrasjon.. Saken er at jeg har et nvidia 8800 gts skjermkort, med en widescreen lcd skjerm koblet på DVI utgang, og en widescreen analog TV koblet på s-video ut. Når jeg da skal se video slik at den spiller fullscreen på TVen, må jeg tydeligvis sette TV og skjerm i "dualview" mode for at dette skal fungere. Dette har fungert "greit" hittil, men nå skal jeg spille command & conquer 3, og da starter problemene.. Når jeg beveger musepekeren helt til høyre, så istedet for å scrolle kartet, beveger musepekeren seg over til TV'en, med det resultat at jeg ikke kan spille. Har også prøvd andre spill i samme sjanger, og har samme driten der. Så.. Er det mulighet for å få nvidia dritten til å spille fullscreen video på "clone" modus, slik mitt gode gamle ATI kort, eller er det bare å kaste hele greia i søpla? 8407811[/snapback] Hva med disable tv ut delen for den tiden du spiller? Du vil såvidt jeg vet tjene noen fps på det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå