dort Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Har fra før XFX geforce 7900GT. Det skal være muligheter for å kjøre to grafikkort sammen, men er dette å anbefale? Kan ulike skjermkort kjøres sammen, eller bør de være identiske. Bør vel i tilfellet skaffe et lignede før det går ut av produksjon. Noen innspill? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Å kjøre to GeForce-kort sammen gjøres ved hjelp av SLI. Det må være samme modell, og du må ha et hovedkort som støtter dett, altså ha 2 PCI-e spor ved siden av hverandre. Ang. Ytelse vet jeg ikke om du får en fordobling, eller om det er ting som gjør at du ikke får utnyttet begge kortene fullt ut. Vil også tro det er lurt å vurdere om andre komponenter i PC-en kan bli en flaskehals. Endret 17. april 2007 av nerf Lenke til kommentar
dort Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Å kjøre to GeForce-kort sammen gjøres ved hjelp av SLI. Det må være samme modell, og du må ha et hovedkort som støtter dett, altså ha 2 PCI-e spor ved siden av hverandre. Ang. Ytelse vet jeg ikke om du får en fordobling, eller om det er ting som gjør at du ikke får utnyttet begge kortene fullt ut. Vil også tro det er lurt å vurdere om andre komponenter i PC-en kan bli en flaskehals. 8407821[/snapback] Har støtte for dette i maskinen. Noen som vil anbefale dette eller er det like greit å kjøpe ett nytt kort neste gang. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Tja, jeg ville ivertfall skaffet meg et dx10 kort istedenfor dx9kort.. og solgt 7900kortet for en hyggelig pris Endret 18. april 2007 av Storleer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå