1915 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 hvor kan jeg teste internett hastigheten? oppog ned. tenkte hvis det var mulig å få testet bare opp og bare ned. har jort det på itavisen.no ig digi.no men det er både opp og ned samtidig. og det må være så nøyaktig som mulig Lenke til kommentar
valentino Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 prøv denne: http://www.hardware.no/speedometer/ Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Prøv å last ned TPtest. En stund siden jeg brukte denne selv, men tror du kan sette den opp til kun å måle en "retning." Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Skal du ha mest mogleg nøyaktig vil eg gjere som Big_JJ skriv, last ned TPTest. Denne er spesielt god dersom du har høge hastighetar, speedometer på nett klarar sjeldan å oppnå maks hastighet. Lenke til kommentar
wanka Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 eller prøv å laste ned en .iso fra ftp.uio.no. den klarer i hvertfall maks hastighet hos get (ca. 26 mbps). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå