Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kommer ikke inn på adm-sider til D-Link WLAN


Gjest Slettet+1234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1234

Hadde litt problemer med mitt trådløse nettverk, så valgte derfor å resette hele switchen (DWL-2100AP) og hente tilbake fabrikkinstillinger, slik jeg får konfigurert alt fra begynnelsen av. Men; etter å ha hentet tilbake fabrikkinstillinger kommer jeg meg ikke inn på switchen slik jeg får endret på instillinger.

 

Finner switchen på AP-mananger og på det trådløse nettverket, men kommer meg ikke inn via. angitt IP-adresse (192.168.0.50). Noen som har vert borti dette før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1234
Nope, men prøv å resette en gang til, koble dataen direkte til APet med en kabel og sett statisk IP på dataen din i samme området som AP skal ha sin ip.

8407843[/snapback]

 

Har også prøvt dette, men får melding om "Begrenset eller ingen forbindelse". AP-manager finner fortsatt switchen men når jeg kjører konfigurasjonsveiviseren står det bare "Invalid IP" i statusfeltet. Kommer heller ikke inn via IE.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1234

Kom meg inn nå etter litt om og men.. Stod litt vanskelig forklart i manualen, men fant en løsning på problemet til slutt. Satt opp manuell ip-adresse på pc-en og kom deretter inn :) Håper det vil fungere nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...