Gjest Slettet+1234 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hadde litt problemer med mitt trådløse nettverk, så valgte derfor å resette hele switchen (DWL-2100AP) og hente tilbake fabrikkinstillinger, slik jeg får konfigurert alt fra begynnelsen av. Men; etter å ha hentet tilbake fabrikkinstillinger kommer jeg meg ikke inn på switchen slik jeg får endret på instillinger. Finner switchen på AP-mananger og på det trådløse nettverket, men kommer meg ikke inn via. angitt IP-adresse (192.168.0.50). Noen som har vert borti dette før? Lenke til kommentar
kahorn03 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Nope, men prøv å resette en gang til, koble dataen direkte til APet med en kabel og sett statisk IP på dataen din i samme området som AP skal ha sin ip. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1234 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Nope, men prøv å resette en gang til, koble dataen direkte til APet med en kabel og sett statisk IP på dataen din i samme området som AP skal ha sin ip. 8407843[/snapback] Har også prøvt dette, men får melding om "Begrenset eller ingen forbindelse". AP-manager finner fortsatt switchen men når jeg kjører konfigurasjonsveiviseren står det bare "Invalid IP" i statusfeltet. Kommer heller ikke inn via IE. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1234 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Kom meg inn nå etter litt om og men.. Stod litt vanskelig forklart i manualen, men fant en løsning på problemet til slutt. Satt opp manuell ip-adresse på pc-en og kom deretter inn Håper det vil fungere nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå