Patrick de Maar Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det var mer ment som en prinsippiel sammenligning, strippet helt ned. Grunnen til det er at jeg selv ikke har spillt igjennom alle spillene, og skriver bare ned firtt utifra det jeg husker og det lille jeg leste på wiki tidligere i dag. Men legg fra et nytt forslag da. =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 det er vell kanskje best å spille det slik utviklerne har tenkt, altså i utgivelses rekkefølge? Lenke til kommentar
kroofant4 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 no offence men hva er det om e så bra med de spilla? syns alt går så treeeigt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 det er sånn spillet er... men for min del er det fordi det er classicer for meg husker jeg spillte resident Evil når jeg gikk på ungdomms skolen.. det er så bra atmosfære i spillet, og kult med puzzels Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Burde hoppe over Code Veronica. Etter min mening det dårligste spillet i serien. Dårlig handling og dårlig gameplay. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 det er sånn spillet er... men for min del er det fordi det er classicer for meghusker jeg spillte resident Evil når jeg gikk på ungdomms skolen.. det er så bra atmosfære i spillet, og kult med puzzels 8410586[/snapback] Synes selv Code Veronica var ganske bra når du kom lengere ut i spillet. Uansett, rekkefølgen jeg hadde spillt dem på hadde vært. -1 Orginal -1 GameCube -2Orginal -3Orginal -4 Code Veronica -0 Prologue -Resident Evil 5 Grunnen til at jeg setter Prologuen etter firern er fordi spillet inneholder flere Aha opplevelser du ikke forstår hvis du spiller det først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 det er sånn spillet er... men for min del er det fordi det er classicer for meghusker jeg spillte resident Evil når jeg gikk på ungdomms skolen.. det er så bra atmosfære i spillet, og kult med puzzels 8410586[/snapback] Synes selv Code Veronica var ganske bra når du kom lengere ut i spillet. Uansett, rekkefølgen jeg hadde spillt dem på hadde vært. -1 Orginal -1 GameCube -2Orginal -3Orginal -4 Code Veronica -0 Prologue -Resident Evil 5 Grunnen til at jeg setter Prologuen etter firern er fordi spillet inneholder flere Aha opplevelser du ikke forstår hvis du spiller det først. 8411184[/snapback] hø det var en den var rar, hvorfor spille det samme spillet to ganger og ikke RE 4? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Skal selv ha et Resident Evil maraton til helgen. Jeg og en kamerat har snart kommet til Disc 2 på RE 1(Gamecube) så skal vi starte på 2'ern for så begi oss på RE 3. Deretter er det RE Code Veronica X som står for tur. Ang historiemessig så kan det være en fordel å starte med RE Zero mtp. at det skaper grunnlaget for RE 1(hvor ditt lag blir sendt ut for å finne Alpha Team).......Så start med de 2:) Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nå angrer jeg virkelig på at jeg har solgt GC min, skulle virkelig ha kjørt en liten maraton ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 muhahah ja nå kan du angre... skal sette meg ned straks og begynne med Zero.... Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Skal selv ha et Resident Evil maraton til helgen. Jeg og en kamerat har snart kommet til Disc 2 på RE 1(Gamecube) så skal vi starte på 2'ern for så begi oss på RE 3. Deretter er det RE Code Veronica X som står for tur. Ang historiemessig så kan det være en fordel å starte med RE Zero mtp. at det skaper grunnlaget for RE 1(hvor ditt lag blir sendt ut for å finne Alpha Team).......Så start med de 2:) 8413427[/snapback] Kjøp deg en Wii da vel. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nå tror jeg du siterte feil her:) Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 muhahah ja nå kan du angre... skal sette meg ned straks og begynne med Zero.... 8415079[/snapback] Begynner du med Zero spoiler du noe av historien i REmake, som er litt gøyere. Begynn med REmake eller RE 4. RE 4 har lite å gjøre med storyen i de andre, så det gjør ikke noe å begynne med det(Så lenge du ikke blir for bortskjemt til å gå "tilbake" til det tidligere kontrolloppsettet). Spar Resident Evil 0 til du er er lei av grafikken på RE2, RE3, og Code Veronica. RE0 har også et par små gameplayting som gjør at det kanskje er lurt å spare til senere. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 glemte 2 stykker nå.. gamle begge 2 på Ps1.. Det ene var Resident Evil: Directors Cut, Det andre var Resident Evil: Survivor Hilsen stor Resident Evil Fan Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Anbefaler følgende rekkefølge: RE1 (helst den fantastiske remaken) RE2 RE3 RECVX RE0 RE4 Styr unna middelmådige spin-offs. Anbefaler ikke å starte med RE0. Artigst å se hvordan det hele egentlig startet når man har kommet godt inn i serien. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Resident Evil ZeroResident Evil Resident Evil 2 Resident Evil 3: Nemesis Resident Evil Code: Veronica Resident Evil 4 Resident Evil: Dead Aim Resident Evil Outbreak Resident Evil Outbreak File #2 Resident Evil: The Umbrella Chronicles (2007) Resident Evil 5(2007) Er den riktige rekkefølgen. 8407855[/snapback] Umbrella Chronicles inneholder vel episoder fra første spillet også så det blir litt feil å plassere det etter 4. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) så vitt eg veit så vart vel RE5 utsatt til 2008...så må nok vente litt på den..men det virker som du har nok resident evil spill til dess... Endret 20. mai 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå