julepynt Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 OMFG, på jobben eller hjemme? Hvis det er på jobben....jobber du for Klipsch, Audiocompaniet e.l.? Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Nei, kontoret hjemme. På kontoret mitt på jobb har jeg Trust Dynamic Soundwave 40 Tipper 40 står for 40 kroner, kan neppe være mer verdt Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 LOL!! Hehe. Har du sett de "3000Watt" anleggene til trust? Det viser seg at det er PMPO og RMS er 8watt.... Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Bak på disse "headsethøyttalerne" her står det Max Power Consumption 12 WATTS Made in China De river!! Lenke til kommentar
Hermy Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 hakke sagt at Z-680 er dårlig, og JA hvis du har en litt bra dvdspiller, eller en god forsterker får du j***** god lyd med MegaWorks 550. Har det kobla opp mot et Audigy 2 og det blir simpelthen konge lyd!Dessuten så er Z-680 dyrere, og MW550 satelittene er ikke noe stygge, sånn som på bildene. Nei det er ingen som har sagt at noen av delene er dårlig.... Men poenget er at du trenger ikke forsterker til å bruke Z-680 for å få god lyd..... Men jeg har ett spørsmål.... MÅ du ha forsterker til megaworks 550????? må man det?? Det virker sånn på det du sier... Jeg trodde ikke det jeg... Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 nei, du trenger ikke forsterker hvis du har litt bra dvd-spiller. Det er BASH forsterkning innebygget, samme som i Klipsch ProMedia-serien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå