Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Skal lage bok anmeldelse til i morra, var borte fra skola, så fikk ikke tipsa som de andre, noen som har noen? Den skal handle om AutoPilot, (en bok..) på en og en halv sie.. Kan noen bare ramse opp hvordan jeg burde sette den, hva som burde inneholde? (er 13 år, så det er liksom på mitt nivå jeg søker.. ) Takk på forhånd! (Postet i feil forum i ste, så den ligger her på forumet 2 ganger.) Lenke til kommentar
Gaur Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Vel, husker ikke så mye av dette, men skal prøve 1: Informasjon: tittel, forfatter, forlag. Her skal du bare gi praktiske opplysninger. 2: Beskrivelse: handling og tema (hvor handlinger foregår, hvem som er de viktigste personene og litt om det som skjer) husk; ikke for mange små detaljer. 3: Personlig vurdering (viktigst): kritikk, hva sytes du om boka, anbefaler du den, hvem passer den for osv. Håper dette hjelper! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 SUPERT, tror jeg kan lage noe bra ut av dette! Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå