tørrfisk Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Jeg har vel vokst fra necrotullet. Emperor > Nye Mayhem Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Skjønner ikke hvorfor folk sutrer så forbanna mye over lyden. Fatter det enkelt og greit ikke. Den er knall. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Smak og ubehag antar jeg. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 jeg syns lyden er fantastisk. skitten og dyster Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Fyttigrisen, som jeg gleder meg til å se Mayhem live igjen. Attila har en vanvittig syk scenepersonlighet. (live) Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Lyden er perfekt i mine ører. Likevel mestrer Aftenpostens anmelder å skrive at produksjonen er ...krystallklar. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 har aldri sett mayhem live. håper på mayhem til inferno. Og ja, attila er en syk syk mann Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Hørt albumet nå. Har bare en ting å si. HOT SEX Fyttigrisen, som jeg gleder meg til å se Mayhem live igjen. Attila har en vanvittig syk scenepersonlighet. My Death (live) shocking2.gif ODIUM HUMANI GENERIS! Fikk faen meg frysninger! Så ballefett! Endret 18. april 2007 av Torpern Lenke til kommentar
Evenman Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Jeg har bare hørt igjennom plata en gang men jeg må si jeg er meget imponert og overasket. Plata fengslet meg fra første stund. Den mørke og dystre atmosferen blir ekstra bra med attilas spesielle vokal. Skummelt, skittent og deiligt ondt! Endret 19. april 2007 av Xenodwarf Lenke til kommentar
Svin Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Helt klart den beste platen siden Mysteriis etter min mening. Litt uforståelig etter første gjennomhøring, men er en plate som vokser voldsomt. Partier som minner litt om Runemagick, men fortsatt den gjenkjennelige Mayhem-lyden. Heldigvis litt mindre polert lyd en Chimera. En fet plate som jeg vil anbefale til alle metall-fans. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Da har jeg sendt penger med søsteren min, forhåpentligvis sitter jeg med et stk. limited edition i morgen ettermiddag. Gleder meg stort til å høre dette her. EDIT: Da har jeg fått platen, og hørt gjennom den en gang. Dette er utrolig kaotisk, grimt og jævlig, og det virker som om den fortjener en hel del gjennomlyttinger før den sitter skikkelig. Uansett virker det veldig lovende, og jeg håper plata setter seg ordentlig. Endret 20. april 2007 av Arrosiach Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå