Izex Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Nå har jeg downloada nightrider demoen bare for å se hva det var og for å teste det, men bildet under intro film og sånnt er opp ned, blir rett vei i meny til spill, hva er det for no tull? Plz spar meg for den good old HA HA snu skjermen opp ned da :razz: ...har vært plaga med oppned filmer i første versjon av winamp3 og det er det eneste, men det er ikke engang under denne win innstallasjonen. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 prøv å reinstallere divX og nimo codec pack. tipper det vil løse problemet.. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 Mnei...Gjorde kke det :S noen divX framdeles opp ned...får sveise sammen rotasjons stativ greie opplegg til skjermen så jeg kan flippe å snu....er så mange teite feil som messer opp. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Gå in på siden hvor du hentet nimo og les litt der. Det er ett spesielt filter du må innstallere. BTW: IKKE innstaller Xvid codecen eller fddshow filteret (eller noe) bruk heller en annen Xvid codec. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå