stue Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Har en nokia n73 med støv på skjermen, under dekslet. kommer jo ikke til der, og får ikke tørket bort støvet. ER dette en service-sak? Eller blir kostnaden påført meg hvis jeg sendern inn? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Har en nokia n73 med støv på skjermen, under dekslet. kommer jo ikke til der, og får ikke tørket bort støvet. ER dette en service-sak? Eller blir kostnaden påført meg hvis jeg sendern inn? 8407178[/snapback] Du må selvsagt betale kostnadene dersom den ikke var sånn når du fikk den ny. Lenke til kommentar
stue Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Har en nokia n73 med støv på skjermen, under dekslet. kommer jo ikke til der, og får ikke tørket bort støvet. ER dette en service-sak? Eller blir kostnaden påført meg hvis jeg sendern inn? 8407178[/snapback] Du må selvsagt betale kostnadene dersom den ikke var sånn når du fikk den ny. 8407255[/snapback] Nei, var jo helt ny og fin når jeg fikk den. Men hadde ikke forventet at den skulle støve ned på innsiden. Så lurer på om dette kan klassifiserers som produksjonsfeil? Eller må jeg forvente, og leve med, at det er støv på innsiden? Lenke til kommentar
Recon Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hadde samme problemet på både 6280 og 6288, men der var det heldigvis griselett å ta av frontdekslet og blåse eller bruke en myk bomullsdott. Aner desverre ikke hvor lett dette er på n73 dog. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Mulig at det er en større sjanse om du hører med et verksted direkte, eller sørger for at de gjør noe annet samtidig. Zodiac er veldig greie på mye rart, ikke umulig de kan gjøre det for deg (Programvareoppdatering er kjekt å unnskylde seg med ), sett at de kan fikse Nokiaer uten kostnad for deg. Forøvrig idiotisk at ikke fabrikantene klarer å fikse mobilene slik at de ikke slipper inn støv. (Siemens klarte faktisk det, ikke noe støv på to ME45, en CX70 og to CX75 som har vært innom). Takker forresten for tipset, Recon, ble litt bekymret selv. Lenke til kommentar
stue Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Takk for tilbakemeldingene. Tok av dekslet, og tørket vekk støvet. Så da var problemet løst. Var noen spesielle teknikker som måtte til for å få opp det dekslet, men gikk smertefritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå