fotballkamera Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hei.. Noen som vennligst kunne hjelpe litt med tysk oversettelse: Oversett til tysk: Jeg har fått femti euro i måneden av min far. Av min mor har jeg hver uke fått 20 euro. Hver morgen går jeg til skolen. Om kvelden er jeg ofte hjemme. En dag skal jeg kanskje besøke deg. Han har vært en måned i utlandet. Vi har bodd fem år i Berlin. (Bor der fremdeles) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Skal vi enkelt og greit gjøre leksene for deg? Link til ord-bok: http://www.heinzelnisse.info/no/ Enkelt, bare skriv inn ordet der, så kommer oversettelsen.. ------------------------------------------------------------------------------ Norsk → Tysk Ord Norsk -- Ord Tysk femti, [tall] - fünfzig, [Zahl] Endret 17. april 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
fotballkamera Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 hmm okay men tungvint å skrive inn alle ordene... Ingen som kan hjelpe med å løse noen koselige tysk oppgaver? Dette er ikke lekser btw... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hadde du startet med en gang, hadde du klart det på 10 min.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå