Axys Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Kunne tenke meg å selge min brukt pc som bare står lagret og ikke er i bruk... Noen som vet om en butikk i Oslo som tar imot brukt pc m tilbehør? Takk for svar Lenke til kommentar
nb Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Kunne tenke meg å selge min brukt pc som bare står lagret og ikke er i bruk... Noen som vet om en butikk i Oslo som tar imot brukt pc m tilbehør? Takk for svar 8407120[/snapback] Du får garantert mer for den om du selger den selv. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Prøv Senter For nytt og brukt dataustyr. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 så lenge de selger slikt er de også pliktig til å ta imot slikt i retur. Utenfor Lefdal i Sandvika er det egne containere hvor folk kan kaste el-retur. du kunne også sjekke i tråden Vi som digger el-retur om det er noen som vil ha den gamke maskinen din. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Eventuelt donere den til en skole i nærheten eller en annen institusjon som sårt trenger datamaskiner. Lenke til kommentar
Axys Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Tusen takk for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå