Kiruk Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Sitter også med et ønske om LOTRO Underforum. Men skjønner at dere vil vente. Har sittet ¨¨ vurdert å begynne å snakke om Classes, lage egen tråd for hver class osv. Men har latt være fordi jeg er redd det kan bli litt for mye. Ihvertfall i et forum som skal inneholde alle mulige spill. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jaja, om LOTRO ikke er stort nok - hva da med et eget forum for MMOG's? Med diskusjon rundt LOTRO, age of conan, og alle de andre nye spilla som dukker opp i kjølvannet av wow? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ut frå det som er sagt tidlegare virker det som inndeling i sjanger ikkje er ønska. Personleg har eg heller ikkje sansen for den typen inndeling. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ok. Da er jeg sterkt for eget LOTRO og AoEforum . Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Etter E3 så vil det jo bli utrolig mange tråder om diverse spill da Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Nå har vi opprettet en egen kategori for Lord of the Rings Online, og flyttet alle relevante tråder over, gamle som nye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå