v3g4rd Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hei! Kjæresten har bursdag om et par måneder, og har hintet veldig i retning av en kompakt mp3spiller som ikke trenger å ha så altfor stor lagringskapasitet, men "drag'n drop" rett fra exploreren i Windows er et must. Altså ikke noe a lá iPod eller Creative som bruker egne programmer for å legge over musikken. Andre funksjoner som hadde vært nyttig: - Display - Innebygget batteri - Bakgrunnsbelysning Den skal primært brukes til trening og slikt, ettersom hun fra før av har en Creative Zen Touch, og trenger av den grunn ikke noe fancy tilleggsgreier som fargeskjerm, spill o.l. Hvis dere som leser posten har noen anbefalinger, eller forslag er de hjertelig velkomne! Takker for alle svar! Lenke til kommentar
snarius Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Eg anbefalar deg å ta ein kik i prisguiden. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Eg anbefalar deg å ta ein kik i prisguiden. 8407542[/snapback] hmm.. jeg bruker Creative Zen V plus uten tileggssoftware. Var vel litt vanskelig å finne den riktige mappa den første gangen, men så lagret jeg den som "shortcut", etterpå var det bare drag-and-drop. Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Har du noen krav til minnestørrelse og pris? Vi har faktisk en veldig femi (rosa) spiller med flott lydkvalitet . Men bare 1GB minne. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Endte opp med å kjøpe en Sandisk M250.. tror det blir et bra valg , ellers takk for innspill! Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 en sasono AB 300 passer vel. jeg tror at det er det den heter. men den har bare 512MB. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Eller Samsungs nyeste MP3 spiller. Ta en titt på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå