Gå til innhold

Noen som spiller Chromehounds(X360)?

Anbefalte innlegg

Hepp!

Lurer på om det er noen her som spiller Chromehounds på Xbox Live?

Kjøpte det ganske nylig og har spilt det litt offline, noe som egentlig kun virker som en tutorial for a ta hele krigen online.

Spillet er ganske kult hvis man liker slike gode gamle mech spill slik som Mechwarrior og Steel Battalion. Mech bygging/tweaking er det rimelig god dybde på, og selve spillet fungerer rimelig godt.

Men mitt egentlig spørsmål er nå om det er noen her som spiller det på Xbox Live? Kunne tenkt meg å bli med i en squad, og det beste har egentlig vært å finne noen norske spillere.

Hvis det dog er noen som synes spillet høres interesant ut så kan det kjøpes billig (under 200 kroner) på Play.com.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så kommer milliondollar spørsmålet.  HVORFOR spiller ingen Chromehounds? :p

8417495[/snapback]

Jeg antar at det er pga en sugen offline kampanje, den er som sagt nesten bare en oppvarming til online krigen.

Men den har generelt fått ok kritikk selv med tanke på at den er shabby offline.

Lenke til kommentar
Så kommer milliondollar spørsmålet.  HVORFOR spiller ingen Chromehounds? :p

8417495[/snapback]

Jeg antar at det er pga en sugen offline kampanje, den er som sagt nesten bare en oppvarming til online krigen.

Men den har generelt fått ok kritikk selv med tanke på at den er shabby offline.

8417582[/snapback]

har kanskje også noe med at demoen som kom for en stund siden sugde ballehår. (imo) Men det har fått god kritikk for bra online. Det har det. :yes:

Lenke til kommentar

Ja, den demoen var rimelig døll. Viser bare hvor mye en demo kan ødelegge hvis den ikke viser strykene til ett spill (i dette tilfelle online krigen).

Edit :

Rundet også nettopp offline kampanjen, så nå er det på tide å vurdere å gå online og i krig. Litt tøft at du tar med deg alle delene, modulene, våpen osv du har opparbeidet deg i offline kampanjen over til online. Du tar også selvsagt med deg alle mechdesignene som man har laget. :)

Liker konseptet mye bedre i Chromehounds enn i f.eks Armored Core 4, i CH så er mechene store tunge klumpete beist ikke slike urealistiske turbo maskiner som i AC4.

Endret av savitri
Lenke til kommentar
Jeg spiller litt med klanen, er en av de bedre online spillene for lag som er der ute. Man jobber sammen og fyrer av, selv er jeg sniper. Ingenting er mer morsomt enn å se beina deres gi etter, da snakker vi lette mål.

8419309[/snapback]

Er du med i en egen klan i Chromehounds? Kun norske folk eller er det blandet?

Lurer på å bare prøve en tilfeldig clan/squad/guild/whatever på nett ettersom jeg ikke vet om noen flere som spiller det online.

Lenke til kommentar
Jaha? Hvordan kan du si det uten å ha prøvd det skikkelig? Dette spillet er som Ghaundan sier en av de bedre online spillene som finnes på X360.

8420750[/snapback]

Jeg kan si det fordi jeg ikke liker slike spill. Og jeg har faktisk prøvd Chromehounds, men det falt ikke i smak. Men jeg må jo innrømme at det var gøy å trampe på folk :!:

Lenke til kommentar
Jaha? Hvordan kan du si det uten å ha prøvd det skikkelig? Dette spillet er som Ghaundan sier en av de bedre online spillene som finnes på X360.

8420750[/snapback]

Jeg kan si det fordi jeg ikke liker slike spill. Og jeg har faktisk prøvd Chromehounds, men det falt ikke i smak. Men jeg må jo innrømme at det var gøy å trampe på folk :!:

8420770[/snapback]

Joda, det er smak og behag. Personlig så elsker jeg Mech sims av den tunge klumpete typen! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...