weflen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 hei jeg har et sony dcr-hc44 videokamera som jeg sliter med. bruksanvisning og programvare er blitt borte i en flytteprosess, og nå sitter jeg her og skulle ha overført fra kassetten til pc'n. har koblet usb kabel fra cam til pc, og har prøvd et par programmer blant annet windows movie maker og ulead + et sonic recorder 7, men de finner ingenting. får en melding om at de ikke finner videoopptaksenhet. noen som har peiling på hvordan jeg får kjørt innholdet på kassetten over på pc'en? er evig takknemlig for svar her, det er nummeret før hele cam'en går i dass! Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Du må nok bruke firewire til dette, usb-kabelen brukes bare til stilbilder Lenke til kommentar
weflen Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 skal se om j får tak i en å prøve d, tusen hjertlig! Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Pass også på at du har firewire kort på PC'en din! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå