ironduke Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg har ofte lurt på om teleselskapene reserverer såkalte gullnummer slik at de kan enten bruke dem selv eller tilby dem til bedriftskunder. Har i hvertfall aldri sett at man kunne velge et enkelt nummer når man oppretter et nytt abonnement.... Er det bare meg, eller? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 I butikken der jeg jobber, har vi via online mulighet til å selge gullnr til privatkunder som oppretter nye nr. Men det koster ja.. Husker ikke i farta hvor mye. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det koster den nette sum av 2 500kr. Koster visst kun 500 om du vil bestemme nummeret selv (tittet innom Telenor-sidene i sted). Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 I gamle dager, da jeg kjøpte meg min første telefon, fikk jeg velge nummeret helt selv :/ Men det var vel rett etter årtusenskiftet eller noe slikt ... Lenke til kommentar
groov Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg fikk velge meg 900 xxx yy gratis i butikken for en tid tilbake. Har en kompis som jobber for Telenor, han har 99 xx yyyy. Gjelder å kjenne noen (som alltid). Lenke til kommentar
Plusle Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg plukket faktisk et svært fint nummer rett fra Chess sin nettbestilling rett før jul. Uten at det kostet noe ekstra. Bare like tall og nuller. Var tom en som ville kjøpe det av meg da jeg hadde en annonse på finn :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå