simsimi Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 jeg har litt over 1 gb. igjen på den ene harddisken min. men plassen på den går ned hele tiden. hvert minutt så går plassen ned noen mb. når den er helt uten plass og pcen går treigt må jeg slå pcen av. og når jeg slår på pcen igjen så skjer akkurat det samme igjen. hva skal jeg gjøre?!?!? :S Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det er mest sannsynelig størrelsen på sidevekslingsfila (pagefil.sys?) som vokser. Hvis det er den kan du gå: windowstast+pause avansert ytelse - innstillinger avansert virtuelt minne - endre Lenke til kommentar
cdr Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hvor stor er harddisken din? Hvor lenge er det siden du installerte windows på den? Lenke til kommentar
simsimi Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 takk, men jeg har funnet ut hva som er årsaken nå! Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Kan du dele løsningen med oss som er nysgjerrige ? Lenke til kommentar
Fury Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Tipper det putret og gikk et fildelingsprogram i bakgrunnen uten at simsimi var klar over det Lenke til kommentar
simsimi Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 ja faktisk! :!: Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 hehe, jah, du er pwned der ja ;-) Lenke til kommentar
haalo Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hadde samme problemet en gang. Brukte ikke Windows, så jeg hadde et eget filsystem til swap, så det kunne ikke være virtuelt minne som spiser diskplass. Etter mye frustrasjon fant jeg ut at det var mange GiB store loggfiler . Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 har noen hørt om diskoppryddingsfunksjonen Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det kunne kanskje vært System Restore også .. Plagsom funksjon som spiser harddisker :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå