Icodden. Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Jeg har nettop lakt inn Windows Vista. Når jeg skal åpne bilder i windows fotogalleri kommer det opp at jeg har for lite ram, men jeg har jo 2048MB. Når skjermdriver ikke er innstalert fynker det, men etter jeg la inn 158.18 driveren til nvidia sluttet det å virke. Det viser også at jeg har 2047MB ram i Windows som er feil. Hva er galt? Endret 17. april 2007 av -Jon-Arne- Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) dobbelt post....noe feil på nettet mitt i dag!! Sorry Endret 17. april 2007 av myhken2 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Ser ut som den norske Vista versjonen ofte kommer med slike feilmeldinger på helt andre feil enn de som har med RAM og gjøre. Jeg får samme melding når jeg prøver å koble til en nettverksskriver i Vista... :!: og har også 2 GB RAM. 50% står som ledig i Vista.... Men bruk Vista underforumet.....(denne blir sikkert flyttet dit) Endret 17. april 2007 av myhken2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå