Xneon Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 hey.. kjøpte idag et asrock k7nf2 raid hk. det starter opp men det kommer ikke no skjermbilde:( har byttet til 3 forskjellige skjermkort og 2 forskjellige cpuer og minnebrikkene men det kommer ikke no på skjermen:( noen som vet no? Lenke til kommentar
Sammy88 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg 99,9% sikker på at du har fått et feilprodusert HK, så send det inn igjen og få et nytt Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Siden du har testet med så mange andre komponenter er det stort sett bare en mulighet igjen. Som kar'n over skriver annbefaler jeg deg at du sender det tilbake som DOA (Dead on Arrival) og får deg et nytt Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Nja..mulig det er defekt, men har trådstarer forsøkt å montere det utenfor kabinettet? Hvis dette ikke fungerer ville jeg nok sendt det tilbake. mvh r.- Lenke til kommentar
Donald Duck Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Har du prøvd å stille på FSP Jumpersettings`ene på hovedkortet. Sett jumperne til det laveste å se om du får bildet da? Du finner mer om disse settings`ene i manualen Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 fiksa for lenge siden:P Lukk Denne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå