dreamer Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Hvordan er egentlig kvaliteten på interne trådløse kort? Hovedsaklig med tanke på mottakerforhold og slikt. Lenke til kommentar
mokkel Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 hjemme i et bolighus eller leilighet fungerer det utmerket, men det kommer mye ann på hvordan huset er oppbygget (tre, mur etc.) jeg har ikke angret et sekund på mitt lille wlan i allefall.. mvh morten Lenke til kommentar
dreamer Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 Ja wlan er en fin ting :smile: Men "utvendige" pcmcia-kort vil også være veldig avhengige av omgivelsene, så det jeg tenkte på var "mini-pci vs. pcmcia" :smile: Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Har Dell Truemobile 1150 mini-PCI og det fungerer utmerket... Har ruterproblemer hjemme (D-link 614) men på skolen og andre WLAN jeg har testet fungerer det utmerket. Angrer ikke på at jeg valgte internt framfor PCMCIA Lenke til kommentar
DellDude Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Integrerte (Mini-PCI) WLAN kort er ofte bedre enn PCMCIA-variantene da maskiner med mulighet for slike kort har antenne innebygd i skjermen. (Ihvertfall Dell) Dette gjør maskinen mindre "følsom" for hvor maskinen er plassert i forhold til basestasjonen. En annen fordel er at du slipper at antennen på PCMCIA-kortet stikker ut av maskinen og hekter seg borti "alt mulig" når du bærer den rundt. Dessuten er de jo billigere da! (Ihvertfall hos Dell.) Lenke til kommentar
dreamer Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 Noen som har en formening om kvaliteten på det trådløse systemet som Acer TM 636LCi har? Lenke til kommentar
agjell Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Jeg har også et spørsmål :smile: Jeg trenger en WLAN HUB med innebygget modem (ala Apple Airport) for PC. Finnes dette? Lenke til kommentar
dreamer Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 Se på barbara.no, de har testet noen basestasjoner. Men du må sikkert lete litt hvis du vil ha en med innebygd modem, det er jo en teknologi som tilhører gamle dager Lenke til kommentar
agjell Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Quote: Den 2002-12-20 22:05, skrev dreamer:Se på barbara.no, de har testet noen basestasjoner. Men du må sikkert lete litt hvis du vil ha en med innebygd modem, det er jo en teknologi som tilhører gamle dager jeg veit, men det driter mora mi langt i desverre :sad: Lenke til kommentar
dreamer Skrevet 21. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2002 Men finner du ikke er det jo ikke værre enn at du kjøper en vanlig basestasjon og deler ut internet fra en maskin som da har modem installert. Lenke til kommentar
Centronic Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Jeg har pcmcia kort, og det stinker etter min menig, så jeg skal gå til innkjøp av usb innretting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå