Gå til innhold

Professions for shaman?


Anbefalte innlegg

Har startet en shaman for noen dager tilbake, og har enda ikke greid å bestemme meg for hvilken professions jeg vil ha, så jeg lurte på om noen her hadde noen tips?

 

Draenei shaman altså.

 

Engineering og jewel crafting har jeg mest lyst på, men kan se for meg at dette er veldig dyrt..

Så har du et tips, kom med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JC er som alle andre pro's ikke spesiellt bra før man får de oppskriftene som de andre ikke har og kan cutte diamonds som folk er interessert i.

 

Jeg har vel invistert et sted mellom 3-4k gull i JC gjennom kjøp av oppskrifter, noe som er nødvendig etter hvert om man har ambisjoner om å tjene penger på pro's.

Lenke til kommentar
For shaman ville jeg ha valgt engi / bs eller begge om du har andre chars å grinde mats med!

8442761[/snapback]

Uten mining koster det der flesk :(

Jeg har de to professions, dyrt ja :dontgetit:

8448868[/snapback]

 

Jepp det koster flesk å levle opp, men det er jævlig greit å ha det på lvl 375 om du har hatt tid / orket å grinde mats til det uten å kjøpe ting fra ah, vil nok ta usannsynlig lang tid :p

 

Om man ikke har noen å grinde mats med bør du ta den ene og kjøre på med mining, om du sikter på enhance så er blacksmithing veldig greit tho!

Lenke til kommentar

Har mining og engi på min Shaman, men egentlig angrer jeg på at jeg ikke tok Leatherworking på grunn av en del BoP craftable items. Engineering er i bestefall kult om man spiller pvp. Teleporterne er også fine, men rent bortsett fra det kan man f.eks. ikke lage mail-items, kun cloth og leather. Har uansett ikke lyst til å droppe mining.

Lenke til kommentar
Har mining og engi på min Shaman, men egentlig angrer jeg på at jeg ikke tok Leatherworking på grunn av en del BoP craftable items. Engineering er i bestefall kult om man spiller pvp. Teleporterne er også fine, men rent bortsett fra det kan man f.eks. ikke lage mail-items, kun cloth og leather. Har uansett ikke lyst til å droppe mining.

8449742[/snapback]

Vent til neste patch, engineering blir buffa noe jævlig sier de.

Lenke til kommentar

Håper inderlig de kan buffe engineering noe ja. Burde være mulig å lage likeverdige items fra både cloth til og med plate. Ble skuffet over å se hva de hadde hostet opp fra og med lvl 300-375. Håper ikke bare "oppgraderingen" av engineering er epic bop recipies fra instanser de fleste dødelige aldri vil komme til å se men..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...