Itw Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Heisann Jeg skal kjøpe en ny strømforsyning til pc'n og er da ute etter en stille og gjerne en som man kan ta av kablene på. Det som skal drives er: Amd x2 4400 Ati x1900GT 2x HDD 2.5gb minne Og ca 3-4vifter.. + Diverse usb greier, som kamera, kortleser osv Regner med at 400w holder, men jeg har da ikke peil.. Så om noen vet av en stille strømforsyning som man gjerne kan koble av kabler man ikke bruker på, og som ikke er alt fordyr Let me know! Og når jeg har en tråd inne på dette forumet, hva tror dere om denne vifteløse PSU'n fra Ebay.com til 600kr ferdig levert? Link: http://cgi.ebay.com/New-HIGH-POWER-ATX-350...1QQcmdZViewItem Skjønner meg ikke helt på disse spesefikasjonene så lurer litt på om den holder til media pc'n min. Amd 64 3500+ XFX 7600GT 1.5gb minne 2xHDD + noen vifter På forhånd takk for hjelp;) Lenke til kommentar
Itw Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Oi må man virkelig ut med såppas for en ok PSU... Skal jo ikke drive noen seriøs klokking eller noe.. Eneste er at den skal stå i stua så bråket er litt viktig for meg:) Og det med mulighet for å ta av kabler er bare ett stort pluss om den har, men etter å ha sett i prisguiden er det ikke så mange forsyninger som kan det? Lenke til kommentar
YamHAeroX Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) sjekk ut: NorthQ 4001EXT ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313802 ) Den er silent (egen erfaring) Lager ikke en lyd! 400w.. Ingen problemer med den, har hatt dn i ca. 7-8 måneder. Edit: Har ikke modulære kabler da.. Da må du også litt opp i pris i forhold til denne. Endret 17. april 2007 av Eirik-R Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Uka's kjøp : Seasonic s12 600w , 995,- -->Ukens tilbud<-- Lenke til kommentar
Itw Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Ja Northq'n så bra ut, har hatt northq tiligere og vært godt fornøyd med den. Så den er ett godtalternativ:) 600w er ikke det overkill for mitt oppsett? Endret 17. april 2007 av Itw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå