mmm320 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hva er egentlig vitsen med å decryptere sonys fw 3.30?? Hva kan man gjøre inpå pspen med programmet, og hvor legger jeg filene som jeg lastet ned fra http://www.pspnett.com ? Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) De har et supprotforum det og, du kan sikkert spørre dem om det. Vitsen med å forandre på firmware til en modifisert (regner med det er det du mener) er først og fremst for å kjøre såkalte homebrews, nedlastede spill (lovlige og mindre lovlige). Om jeg ikke tar helt feil så er det vel en innebygget PSX emulator i FW 3.xx som gjør at man kan spille Playstation spill på PSP. Har man da modifisert FW kan man lage ISO fil av f.eks. gamle PSX-spill man har liggende hjemme. Endret 17. april 2007 av resn Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 har spurt men gidder ikke vente på svar så jeg spør på 2 plasser. Da er det dobbelt så stor sjanse å få svar Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 hmm.. på siden du linker til står det jo akkurat hva du skal gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå