PsykoRage Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg har spilt en del på en kompis sin xbox 360 der jeg har en egen konto. Jeg har tenkt å kjøpe meg en xbox 360 selv, og jeg har lyst til å få med savene jeg har på hans xbox, er dette mulig? Isåfall hvordan? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Da du opprettet gamertagen din på hans X360 så brukte du en e-mail adresse og passord. Du bruker denne e-mail adressen og det passordet du brukte da til å hente ned gamertagen din fra x-box live, ved å velge recover gamertag på dashbordet på X360. Savene kan du enkelt overføre med en memory card over til din egen konsoll. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hvis man recover'er en gamertag fra én konsoll til en annen, vil den da være brukanes på begge konsollene, eller må man slette den på den andre konsollen før man kan bruke den på den første igjen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hvis man recover'er en gamertag fra én konsoll til en annen, vil den da være brukanes på begge konsollene, eller må man slette den på den andre konsollen før man kan bruke den på den første igjen? Den vil da bare virke på den konsollen du flyttet den til, men ingen sletting er nødvendig Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Da du opprettet gamertagen din på hans X360 så brukte du en e-mail adresse og passord. Du bruker denne e-mail adressen og det passordet du brukte da til å hente ned gamertagen din fra x-box live, ved å velge recover gamertag på dashbordet på X360. Savene kan du enkelt overføre med en memory card over til din egen konsoll. 8406230[/snapback] Jeg har ikke live-konto på hans xbox. Så jeg må da kjøpe meg et minnekort til rundt 500 kr, og bruke det kun én gang? Det må da finnes en annen måte, med kabel mellom boxene? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hvis man recover'er en gamertag fra én konsoll til en annen, vil den da være brukanes på begge konsollene, eller må man slette den på den andre konsollen før man kan bruke den på den første igjen? Den vil da bare virke på den konsollen du flyttet den til, men ingen sletting er nødvendig 8406649[/snapback] Hvordan får man taggen sin tilbake igjen etterpå da? Ved å recover'e igjen? Kan man komme til å slette sine egne savegames da? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Da du opprettet gamertagen din på hans X360 så brukte du en e-mail adresse og passord. Du bruker denne e-mail adressen og det passordet du brukte da til å hente ned gamertagen din fra x-box live, ved å velge recover gamertag på dashbordet på X360. Savene kan du enkelt overføre med en memory card over til din egen konsoll. 8406230[/snapback] Jeg har ikke live-konto på hans xbox. Så jeg må da kjøpe meg et minnekort til rundt 500 kr, og bruke det kun én gang? Det må da finnes en annen måte, med kabel mellom boxene? 8406760[/snapback] Kan vel overleve uten de savegamesene du har på hans konsol da eller? Er bare å game på nytt. Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Jeg har jo gått igjennom Dead Rising 3 ganger... Er liksom ikke så moro å spille det samme flere ganger, spesielt når det tar ca 6 timer å runde det 100%. Endret 18. april 2007 av PsykoRage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå