Espen F Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 hei. hvilken sesong/episode tar homer navnet, MAX POWERS? jeg MÅ bare se den episoden igjen da den er en av mine favoritter. :smile: Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Hmm, har de fleste episodene, men jeg kan ikke huske noen Max Powers. Noe mer som skjer i episoden? Har etter all sannsynlighet sett den Lenke til kommentar
Izex Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Ett Simpsons spm til - Hvordan i granskauen fikk bikkja demmes det navnet? Santas little helper Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 episoden heter "Homer to the Max", sesong 10, episode 9 en relativt morsom episode, ja :smile: Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Quote: Den 2002-12-20 02:48, skrev Izex:Ett Simpsons spm til - Hvordan i granskauen fikk bikkja demmes det navnet? Santas little helper Tror du får vite det i første episode, men jeg husker ikke hvorfor den fikk det navnet. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 det er ikke simpsons som døper den til santas little helper. Dette er ikke helt 100% nøyaktig siden det er en stund siden jeg så denne episoden. ------------------------------------------- Homer og bart reiser på hundeveddeløpsbanen rett før jul for å vedde. homer vet ikke helt hvem de skal satse på men bart ber om at det skal bli "santas little helper" siden det er rett før jul. bikkja taper deluxe og eieren står og kjefter og smeller på bikkja.. homer og bart får da bikkja etter mye styr og stell.. ------------------------------------------- det er hvertfall det jeg husker av denne episoden. (for å si det sånn. jeg er på sesong 14 etter å ha sett samtlige før det i nogenlunde riktig rekkefølge) men nå idag skal en god gammel klassiker frem i lyset igjen.. MAX POWER!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Gode The Simpsons linker: her er en neste og enda en og denne er en must _________________ Proud Super sharer of 4 Tera !!(so far thx 2 WD 200GB) [ Denne Melding var redigert av: DMPoWer på 2002-12-20 09:58 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Quote: psilocybe skrev (2002-12-20 03:01):episoden heter "Homer to the Max", sesong 10, episode 9en relativt morsom episode, ja :smile: Den har jeg på VHS! Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 <!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote>psilocybe skrev (2002-12-20 03:01): episoden heter "Homer to the Max", sesong 10, episode 9 en relativt morsom episode, ja :smile: </FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End --> Den har jeg på VHS! Japp det er en bra episode det. Marge danser med President Clinton og greier. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Japp det er en bra episode det. Marge danser med President Clinton og greier. Er en av mine favoritt episoder også. I got the name of a hairdryer. ♫ He's the man who's name you'd love to touch, ♫ ♫ But you mustn't toouuch! ♫ ♫ His name sounds good in your ear, ♫ ♫ But when you say it, you mustn't fear! ♫ ♫ 'Cause his name can be said by anyone! ♫ Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 episoden heter "Homer to the Max", sesong 10, episode 9 en relativt morsom episode, ja :smile: Og nå er den jo tilgjengelig sammen med resten av sesong 10 på dvd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå