me_andre Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 I følge med Marilyn Mansons nye plate, "Eat me, Drink me" som kommer 4 Juni til Norge så har det blitt laget en myspaceside for promosjonelle årsaker. Vi kan her høre den første sangen på det første albumet fra Manson på over fire år; "If I was Your Vampire." http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...endID=178753931 Lenke til kommentar
me_andre Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 I følge med Marilyn Mansons nye plate, "Eat me, Drink me" som kommer 4 Juni til Norge så har det blitt laget en myspaceside for promosjonelle årsaker. Vi kan her høre den første sangen på det første albumet fra Manson på over fire år; "If I was Your Vampire." http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...endID=178753931 8406160[/snapback] Sinnsykt bra, dere burde sjekke ut den her! Serriøst. Noe av det beste fra Manson på lenge. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Veldig kjedelig. Fyren gikk tom for idéer etter Mechanical Animals. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Må få lov til å si at den var direkte kjedelig for å si det pent... Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Gadd ikke høre hele. Den var drit kjedelig. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Enig med Glint, selv om jeg til tider har sansen for Holy Wood... Dette var kjedelige saker, får håpe skiva er bedre. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jøss, klarer han å lage noe annet enn coverlåter altså... Lenke til kommentar
me_andre Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Jeg skjønner ikke hva som er så kjedelig med den sangen her jeg. Den er bygd opp bra og det føles mer ut som 3 minutter enn 6. Dessuten er teksten sterk. Jeg var veldig, veldig skuffet og skeptisk når jeg kun hadde hørt tittelen. Jeg ble faktisk ganske redd for hvor klisjè og cheasy sangen kom til å være, men den er jo sterk som faen og den er verken noe spessielt klisjè eller cheasy. Hvis den på den andre siden er kjedelig fordi den er mer gotisk rock istedenfor industriell metall så kan jeg forstå det, men manson har jo alltid vært ett slags mørkt samfunnskritisk rock n roll band ikke noe metalband. Og til deg som kom med den sarkastiske kommentaren "jøss, så han kan lage mer enn koverlåter alså?" Har du lest tekster og hørt musikk fra bandet før? Å si at Manson ikke kan skrive bra er bare latterlig. I hvertfall når du setter opp det han har skrevet ved siden av mange andre. Sjekk ut tekstene til: The Dope Show Lamb Of God The Nobodies The Reflecting God This Is The New Shit Man That You Fear.... Er du fortsatt ikke overbevist da så greit da kommer meningene våre fra helt forskjellige synspunkter og vi kommer aldri til å bli enig uansett. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Har du lest tekster og hørt musikk fra bandet før?8459014[/snapback] Javisst, har 3 album og jeg, ikke noe nyere enn live-saken The Last Tour... dog. Finner bare litt humor i at 3 av de største kommersielle hitene er coverlåter Det tar seg dårlig ut å slippe sånt for å få en hit hvis det er bedre låter på albumene. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg liker Manson, mye av det han har laget og skrevet har vært veldig bra. Men det jeg fikk hørt(lite av den, så nullstiller avspilleren seg) var kjedelige greier. Håper han klarer å lage nye "The Nobodies", "The Beautiful People", "Disposable Teens" eller "Tainted Love", men har min tvil. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg liker Manson, mye av det han har laget og skrevet har vært veldig bra. Men det jeg fikk hørt(lite av den, så nullstiller avspilleren seg) var kjedelige greier. Håper han klarer å lage nye "The Nobodies", "The Beautiful People", "Disposable Teens" eller "Tainted Love", men har min tvil. 8459111[/snapback] Tainted Love er en coverlåt. Lenke til kommentar
Zota Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hmmm....var litt kjedelig ja. Lurer på hva alle ser i den Tainted love sangen, den var ikke sååå bra Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Tainted Love er en coverlåt. 8460168[/snapback] No shit, den er bra likeså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå