ocvmelbye Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hvilken politiknapp skal jeg kjøpe? denne trådløse eller denne? Er det noen ulemper med den trådløse. Pris er ikke et problem ^^ Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 hvis pris ikke hadde vært no prob så hade jeg tatt den trådløse . eneste kjipe er når du virkelig trenger den så streiker kontrollen, har skjedd med meg :/ . men det var vel bare uflaks, for ellers virker den fint Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ville gått for den trådløse da ja, uten tvil. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Eg ville gått for den Lenke til kommentar
ocvmelbye Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 hvis pris ikke hadde vært no prob så hade jeg tatt den trådløse .eneste kjipe er når du virkelig trenger den så streiker kontrollen, har skjedd med meg :/ . men det var vel bare uflaks, for ellers virker den fint 8407424[/snapback] er det bra rekkevidde på de da? Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hva trenger man dette til egentlig? Kan man ikke bare slippe gassen / bremse? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hva trenger man dette til egentlig? Kan man ikke bare slippe gassen / bremse? 8409717[/snapback] Var det en tull? Politiknapp = en turtallsperre. Den er kjekk og ha med mindre man liker bøter på 4845,- kroner.. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Nei. Mulig jeg er litt på jordet med den boten der, tok bare fra det jeg husket i hodet. Men tilsammen, etter visning tror jeg det hele morroa ender på rundt 5000,- Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 ÅÅÅ.. Har hørt at det er 4200kr jeg.. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Sorry , det er ikke tull. Det er altså påkrevd å ha turtallsperre? Visste ikke det, jeg. Er det spesielle sykler man må ha dette på eller må alle ha dette? Med politiknapp skrur man på turtallsperra hvis man f.eks. blir stoppet av politiet? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 ÅÅÅ.. Har hørt at det er 4200kr jeg.. 8409884[/snapback] Fra 4200,- ja, så kommer det andre i tillegg.. Sorry , det er ikke tull. Det er altså påkrevd å ha turtallsperre? Visste ikke det, jeg. Er det spesielle sykler man må ha dette på eller må alle ha dette? Med politiknapp skrur man på turtallsperra hvis man f.eks. blir stoppet av politiet? 8410419[/snapback] Turtallsperra skal hjelpe til så man unngår bot dersom man blir stoppa. Den sperrer motoren på ett visst turtall, slik at mopeden ikke går for fort når den evnt må på rulla ved en eventuell kontroll. Langt ifra påkrevd, og ulovlig når man kjører med trim/uplombert etc... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det antas at bruk av turtallssperre er forbudt på offentlig vei. Vi vil uansett ikke godta tråder som har som endemål å omgå bestemmelser i norsk lov. Tråden stenges derfor. Spørsmål og kommentarer kan tas på PM. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg