Gaur Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Hei! Hvis du skulle skrive en artikkel der du skulle drøfte utsagnet under, hva ville du tatt med, hva mener du om utsagnet? Om den "nye" mobiliteten (i forhold til reising, bil, fly veier osv.) "Vi har oppnådd de motsette av velvære: ei privatisert, sosialt uverksam verd, der naboskap ikkje betyr noe som helst og status er avhengig av kor ofte og raskt ein kan forflytte seg over lange avstandar." Trenger svar i løpet av dagen, takk for hjelpa btw.. Endret 17. april 2007 av Gaur Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ikke sikker på hva jeg ville skrevet angående det der, men... "Stillingsannonser"? Lenke til kommentar
martbo Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Helt først vil jeg ønske deg velkommen til forumet! Så kommer noe ikke fult så hyggelig: Denne tråden er feilpostet, jeg flytter den til skole og leksehjelp. Fint om du også kan forandre på emnefeltet i tråden til noe mer beskrivende sånn at emnefeltet forteller hva resten av tråden handler om. Lenke til kommentar
Gaur Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Helt først vil jeg ønske deg velkommen til forumet! Så kommer noe ikke fult så hyggelig: Denne tråden er feilpostet, jeg flytter den til skole og leksehjelp. Fint om du også kan forandre på emnefeltet i tråden til noe mer beskrivende sånn at emnefeltet forteller hva resten av tråden handler om. 8405973[/snapback] Huh? Jeg la den jo inn i leksehjelp jo! Lenke til kommentar
martbo Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Tråden lå under stillingsannonser, jeg flyttet den til leksehjelp, men nok om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå