Vertical^ Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Noen som har prøvd denne? http://www.pro-vlasy.cz/content/images/1518_w301_h600_m.jpg Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvilken er best av? -Fudge Matte Hed -Fudge Fat Hed -Fudge Hair Shaper? Har kort og tynt hår. Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hair Shaper, det er den normale. Matte hed er også ganske bra, den holder mye hardere på en måte enn hair shaper. Bruker en blanding jeg Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kjøpte Hair Shaper.. Har tenkt til og blande Fudge Hair Shaper og Renati Strong Hold sammen Lurer på hvordan det blir.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Nå har håret vokst en del, har 8-9 cm tror jeg. Ihvertfall over øyene. Har litt tjukt hår. Så jeg trenger en god voks/gele som jeg kan drive på med håret nå, siden Gel Wax og Renati fungerer ikke. Noen som har tips? Burde jeg begynne med gele? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Nå har håret vokst en del, har 8-9 cm tror jeg. Ihvertfall over øyene. Har litt tjukt hår. Så jeg trenger en god voks/gele som jeg kan drive på med håret nå, siden Gel Wax og Renati fungerer ikke. Noen som har tips? Burde jeg begynne med gele? http://www.balsam.no/category/cat/76/Fudge.htm Let igjennom der, Fudge er bra Lenke til kommentar
Panic Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Noen som har prøvd den nye renatien? http://www.balsam.no/product/prod/1134/_10...aste+100+ml.htm Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Noen som har prøvd den nye renatien? http://www.balsam.no/product/prod/1134/_10...aste+100+ml.htm Den suger! Den dårligste Renatien jeg har prøvd :S Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Noen som har erfaring med Garnier Surf Hair? Er en "texturising gum with matt effect for beach look". Lenke til kommentar
JLord Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det var en del her som diskuterte om stylingen fra bla. Define var skadelig. For en liten stund siden skrev jeg et lite innlegg på mote.no som jeg kopierer inn her. Vet det kan virke litt off-topic, men innlegget gjelder faktisk hårprodukter generelt. ---------------------------------------- Som nevnt tidligere så inneholder de billige produktene silikon. Dette gjør de for at håret skal få glans. Dette er en kunstig måte å tilføre håret glans på som også gjør at hårstråene blir stive og brekker. Hos de dyre produktene har man satt av en del penger til forskning noe som selvsagt hjelper på kvaliteten, men det som gjør produktene dyre er at de inneholder naturlige ingredienser som ikke skader håret. Define og Sunsilk er blandt de værste billigproduktene. Det er helt riktig at Define reklamene bare er tull, jeg vet om frisører som har fått tilbud om å stille opp i deres reklamer for betydlige pengesummer, men som har nektet fordi de ikke vil lure folk, og få dette på seg. Det stemmer også at man kan bruke Wella sine billigprodukter dersom man ikke vil punge ut store summer for hårprodukter, siden wella sine billigprodukter er resultat av de dyre produktene. Altså er de forsket på, og trygge å bruke, de er dog ikke like effektive og inneholder mindre naturlige ingredienser. Ellers har jeg et lite tips til alle som tar turer til Nordbykjøpesenter i Sverige (ved Strömstad) for å handle. Der er det en butikk som heter RUSTA, og dem selger et stort antall KMS produkter til spottpris. Produkter som normalt koster 200kr, men der koster de 45-50kr. Og det er helt orginale varer! Grunnen til at de selges ut så billig er fordi KMS har foretatt en forandring på utseende til produktflaskene og restlageret som normalt bare destrueres har funnet veien til butikken der i stedet. Lenke til kommentar
JonW Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Heisann Jeg har brukt got2b og Loreal Studio Line Remix , got2b er litt for stiv syns jeg , men remix er veldig bra Kjøpte Remix i sverige , vet noen i hvilke butikker man kan få kjøpt den i norge ? Og kan noen anbefale noen bra hårgeler som ikke er så dyre ( jeg har halvlangt hår ) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg kjøpte meg ny H&M voks, FIberWax het den og den var helt ny. Den var kjempebra, god hold, lett å forme håret og lett å få den ut. Kostet 39 kr. Må si det var klasse over den enn Renati. Renati er oppskrytt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Det eneste jeg liker med Renati er at ser tørt ut selvom man har påført det i håret, også at ikke alt ligger i en "klinge" som ser ut som et feit hårstrå. Gel Wax fra H&M syns jeg er mye lettere å bruke, men den er stikk motsatt av Renatien med glansen og håret. Jeg foretrekker Gel Wax, billig, enkel, mye for pengene. Veit noen om det er skadelig for håret? Endret 17. november 2007 av bebeluv Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg blander Fudge Hair Shaper og Fudge Matte Hed, det funker rått. Først tar du litt matte hed i håret, så shaper du med hair shaper og så bitte litt mer matte hed. Hair shaper holder ikke så godt, men hvis du kombinerer den med matte hed som holder ganske godt funker det fett http://www.balsam.no Blir ganske dyrt da, siden du må ha begge 2, men du trenger ikke bruke så mye av hver så de holder lenge. Kjøpte de to samlet for 165,- i Sverige! Lenke til kommentar
JLord Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Det eneste jeg liker med Renati er at ser tørt ut selvom man har påført det i håret, også at ikke alt ligger i en "klinge" som ser ut som et feit hårstrå.Gel Wax fra H&M syns jeg er mye lettere å bruke, men den er stikk motsatt av Renatien med glansen og håret. Jeg foretrekker Gel Wax, billig, enkel, mye for pengene. Veit noen om det er skadelig for håret? Har hatt en H&M voks for en stund tilbake. Sånn svart boks. Det kan jeg ikke skjønne nå, det er en eneste stor fettklump som er stappa nedi boksen. Kunne like gjerne brukt Vaselin . Om dette er den samme voksen som dere omtaler som "H&M Gel Wax" vet jeg ikke.. Om det er særlig sunt for håret? Neppe Lenke til kommentar
JLord Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Noen som har erfaring med Garnier Surf Hair? Er en "texturising gum with matt effect for beach look". Får håret til å se tørt ut. Men nesten umulig å bruke dette produktet alene hvis du vil ha det litt ekstra rufsete ettersom det er alt for lite hold. Alternativet måtte være saltvannspray, men lite hold å hente der oxo da . Endret 19. november 2007 av davinci745 Lenke til kommentar
JLord Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Et produkt jeg på bakgrunn av personlige erfaringer advare mot, er Fudge sin hårspray (vanlig trykkeflaske) husker dessverre ikke nøyaktig navn. Men den har en forferdelig kvalmende lukt! Det er helt ekstremt Endret 19. november 2007 av davinci745 Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Noen som har erfaringer med denne? SEBASTIAN XTAH CRUDE CLAY Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Noen som har erfaring med voks fra Tony & Guy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå