Feonar Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg bruker H&M Gel Wax og er strålende fornøyd med den. Den gjør håret mitt livlig, og gir det fylde. For 29,90,- vil jeg tørre å påstå at det er i den du får mest for pengene dine. Litt merkelig konsistens, men den holder hele dagen uten problem. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 personlig bruker jeg ikke voks som koster under 50 kr(fullpris). grunnen til det er at disse voksene ofte inneholder dårlige ingredienser osv som kan gå ut over håret. jeg har også ganske følsom hodebunn så jeg fort får flass om jeg bruker dårlig sjampo eller hårvoks.. så kan du jo også spørre frisøren din hva hu syns om å bruke billigvoks.. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Har faktisk snakket med frisøren min om det, hun syns det var helt greit med gel and wax fra hm. Det hun dermot ikke likte var dax og loreal produktene... Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har prøvd 3 forskjellige i det siste, Renati Strong Hold, Renati Rock Hard og Define Creating Wax.. Ingen tvil at Renati Strong Hold er den absolutt beste, godt hold, grei å ta i og lett å vakse ut. Rock Hard var litt verre å ta ettersom denne var hardere. Define sin var ikke noe for meg, var ikke behagelig å ha i, gjorde bare at håret så fett ut. Renati ftw. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 jeg har nå prøvd Id hair mud wax hard, og må si den er utrolig bra ! den er bedre enn renati strong hold, renati rock hard, Fudge hair shaper og American Crew forming cream, etter min mening.. Lenke til kommentar
Kassablanca Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Noen som har erfaringer med Tigi Bedhead Manipulator? Jeg bruker den. Har veldig langt og tjukt hår, så jeg er ikke så fornøyd. Den funker da litt. Sikkert fin for de som har litt kortere hår. Har nå egentlig aldri vært fornøyd med noen slags voks jeg, da. Endret 18. oktober 2007 av Kassablanca Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 jeg vet ikke om den er nevnt tidligere, men got2b fra Schwarzkopf er verstingen når det gjelder maksimal "stivhet". Kom over den i Australia og etter å ha pløyd gjennom de fleste gelér er denne favoritt så langt. Passer best til kortere hår. Ganske billig også, rundt 50-60kr fins på Meny i tillegg til de vanlige stedene. På lengre hår har jeg god erfaring med Fudge hairshaper, den som lukter yoghurt-aktig. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Til dere som bruk DAX med langt hår, så ville jeg ikke anbefalt å brukt den på langt hår med tanke på at det er en utfordring å få hårproduktet ut igjen. Etter erfaringer så er DAXen en vinner i å skade hår, og jeg anbefaler den kun for bruk av folk med kort hår. Det står selv på boksen at den er "Especially made for short hairs". Hvis man har interesse for å få den ut etter en vask, så kan det kjøpes en shampoo som er laget av samme produsent som fjerner oljen som DAXen inneholder. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 jeg bruker d:fi, blå boks 8 i styrke eller noe Lenke til kommentar
poqz Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 H&M gel wax først... så renati funker helt perfekt Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) jeg bruker d:fi, blå boks 8 i styrke eller noe Den er nice, tipper du tenker på D:FI D:struct pliable molding creme. (edit, leif) Endret 31. oktober 2007 av Xtra Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Trenger litt hjelp. Har tykt småkrøllet hår (klipper det svært ofte så det vises ikke bortsett fra når det kommer i kontakt med vann) som er vanskelig å style, noen som vet om et hårprodukt som sørger for håret er stritt hele tiden og at man kan style det som man vil? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Trenger litt hjelp. Har tykt småkrøllet hår (klipper det svært ofte så det vises ikke bortsett fra når det kommer i kontakt med vann) som er vanskelig å style, noen som vet om et hårprodukt som sørger for håret er stritt hele tiden og at man kan style det som man vil? Hvis det er umulig og leke med det med vanlig voks vill jeg annbefale en god dose med Renati. Hvis du vill ha det i en fasong hele dagen annbefaler jeg Go2b, eller hva den heter? Husker det ikke i farten, bruker denne selv daglig. Meget fornøyd med den Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg bruker Renati Rock Hard. Den funker perfekt for meg, og jeg slipper tenke noe mer på håret resten av dagen. Tja, eller, hvis det regner og jeg tilfelfigvis er ute (noe som er under 1% sjangs for, siden jeg HATER regn...). Et tips, hvis du sliter med at det er vanskelig å forme håret. Be frisøren "tynne" håret ditt mye neste gang du er der. Hvis det passer frisyren din seff. Det gjør håret ekstra lett å forme. Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 jeg bruker d:fi, blå boks 8 i styrke eller noe Den er herlig, tipper du tenker på D:FI D:struct pliable molding creme, som forøvrig er er herlig. Hvor får du kjøpt den? Har lyst å prøve Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 jeg bruker d:fi, blå boks 8 i styrke eller noe Den er herlig, tipper du tenker på D:FI D:struct pliable molding creme, som forøvrig er er herlig. Riktig det; ) Jeg kjøper den på Planet hollywood, Lillehammer. vet egentlig ikke om noen adnre steder.. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Bruker en kombinasjon av Fudge Unleaded Skyscraper og D:FI. Jeg kjøpte min på Galleriet i Bergen. Butikk: Top Twenty. Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Jeg blander Fudge Hair Shaper og Fudge Matte Hed, det funker rått. Først tar du litt matte hed i håret, så shaper du med hair shaper og så bitte litt mer matte hed. Hair shaper holder ikke så godt, men hvis du kombinerer den med matte hed som holder ganske godt funker det fett http://www.balsam.no Blir ganske dyrt da, siden du må ha begge 2, men du trenger ikke bruke så mye av hver så de holder lenge. Endret 2. november 2007 av Kapli Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 H&M gel wax først...så renati funker helt perfekt Funker det til kort hår?, har tynt hår og liker og ha det ganske bustete Bruker Renati. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Øøøy, jeg har tips of the day ^^ Jeg kan til og med gi bilde ; men da må dere hjelpe meg. Jeg har bildene på mobilen ; det er gratis MMS idag fra Telenor, jeg har 0kr på kortet, men går ikke å sende. Jeg har prøvd å fikse MMS greine fra telenor. Finner dere problemet, får dere bildet ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå