Xtra Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Fudge Hair Shaper > ID/Renati anyday. Men, igjen, det kommer ann på dine preferanser. Voksen (hair shaper) kan i hvertfall anbefales Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) har tenkt til å prøve noe annet enn renati strong hold.. noen som vet om noe bra i 150-200 kr klassen? hvordan er fudge? funker den bra? tenker på Denne er den vanskelig å dra ut osv? har ca 4 cm langt hår.. og noen som vet hva frakta koster hos balsam.no? edit: fant det ut^^ alle priser var inkl. frakt og mva.. det betyr at det faktisk ikke var så dyrt der Endret 20. september 2007 av vofif Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg anbefaler i hvertfall Fudge. Dra ut? Hva mener du? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) eller kan vel også kalle det fordele voksen slik at den ikke klumper seg osv =) er fudge seig eller stiv eller.. ? Endret 20. september 2007 av vofif Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hvordan får folk som bruker hårgele håret til og stå rett opp? De må ha skikkelig tykt, og ikke minst fyldig får? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 eller kan vel også kalle det fordele voksen slik at den ikke klumper seg osv =) er fudge seig eller stiv eller.. ? 9538817[/snapback] Fudge har best hold av de produktene jeg har prøvd, og ja den er litt stiv og "fettete", ikke slik at håret ditt blir fett, men at selve voksen er det. Jeg fikk høre av frisøren at Fudge Matte Head har ganske lik tekstur som Renati, men styr unna Matte Head, den var ikke noe god. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 okei, har du noen gode steder å kjøpe den ?? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Sjekk litt rundt på frisørsalonger og evt så har du balsam.no Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Sjekk litt rundt på frisørsalonger og evt så har du balsam.no 9542180[/snapback] hvor mye ga du for din og hvor ? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Sjekk litt rundt på frisørsalonger og evt så har du balsam.no 9542180[/snapback] hvor mye ga du for din og hvor ? 9598045[/snapback] Kick! Hårstudio og jeg betalte 199 kroner. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hvilken renati egner seg best til skulderlangt/tykt hår? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hvilken renati egner seg best til skulderlangt/tykt hår? 9604361[/snapback] se balsam.no men men, da var Fudge hair shaper bestilt ! bestilte den og en Catwalk Catfight slik at jeg slapp å betale det ekspedisjons gebyret + at jeg får prøvd litt forskjellig voks til en billig penge Lenke til kommentar
DaxKoNk Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvor får man kjøpt Dax? Lurte forresten på hva som er best av disse voksene. Jeg har hår til øynene når jeg drar det ned, over ørene og 7 cm langt på toppen. ID Hair Mud Wax Renati Stronghold Fudge Matte Head Fudge Hair Shaper Fudge Shaping Fudge Hair Gum Renati Super Rock Hard Noen som vet om en nettbutikk som selger ID? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 hvis du har 7 cm hår er visstnok ikke hair shaper den beste voksen ifølge veilederen på Balsam.no.. hun sa at man ikke burde ha lengre enn 4 cm på den voksen. menmen smak og behag spørs ossen sveis du skal ha også da .. hvis du skal ha "sleik" som ligger ned burde du vel ha noe som er mykere enn f.eks rock hard.. Lenke til kommentar
DaxKoNk Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Målte faktisk håret mitt nå :!: Det er 6 cm langt. Jeg vil ha håret rufsete, og ganske god hold på voksen. Jeg skal ha Dax menogså en annen, og da står det mellom de, hvis ingen andre har noen bedre alternativer. Jeg har kjøpt voks nå^^ 2 IDer for 200 kroner på DeCapo i Bergen Jeg kan virkelig anbefale ID Hair Mud Clay Hard Endret 2. oktober 2007 av DaxKoNk Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 fikk pakka mi med Fudge hair shaper nå.. tok faktisk bare 2 dager ( bestilte søndag og fikk i dag). ganske bra service på det stedet men fudge hair shaper var bra hvertfall, og lukter fantastisk Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Mandag, tirsdag og onsdag? Det vil si at det tok tre dager, om du teller og 4 med søndagen. Det er ikke virkedag, så den dagen kan man se bortifra Endret 1. mars 2009 av Raste Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 hmm det stemmer det.. men jeg har ferie nå skjønner du ja men da tok det 3 dager å få den da men jeg kunne og bestilt f.eks kl 5 om morningen på mandag så ville pakka vært på postkontoret i dag og DA ville det tatt 2 dager Lenke til kommentar
DaxKoNk Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det ville det kanskje ja. Jeg fikk ikke helt med meg det der... Litt for avansert for meg :!: Verdens beste voks noen gang, ID Extreme. Den er bare fantastisk god, og lukter tyggegummi :!: Anbefales Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Urban Experiment-serien er en dødsbra gelé men vet ikke om den passer håret ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå