Xtra Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Tester ut denne: D:Struct Pliable Molding Creme 75g av D:fi, da min Matte head er tom. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Har veldig tjukt hår, men bruker litt Loreal Remix-paste, og det funker bra det. Kr 70,- på H&M Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Funker den GelWax bra på tynt hår eller? Kjenner noen som bruker GelWax og Renati, og det funker fett! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Got 2 be er den beste hår voksen man kan få tak i! 9331989[/snapback] Hvor får man tak i den? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Andre som har prøvd Define styling spray? Den funkerer knall for min del. Enkel å fordele og tørker raskt. Eg pleier å la håret tørke godt etter dusj, så spraye i, forme og la det tørke. Eventuelt bruke ei rettetang til slutt for å få ein endå betre effekt. Holdbarheten er upåklagelig, med litt lengre hår er rettetang ein fordel om det skal være rett, men på kortare hår kan la være. Ein av hovudgrunnane til at eg vel denne over voks er at voksen er så grisete, er på ingen måte noko fan av å ha ein masse gris i håret. Sprayen tørker kjapt og er på ingen måte klissete, blir heilt tørt. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Zeph: Har prøvd denne en del ganger, håret blir stivt og ekkelt av den, går ikke ann å forme og må vaske grundig for å få ut. Med andre ord har jeg dårlig erfaring med den. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Zeph: Har prøvd denne en del ganger, håret blir stivt og ekkelt av den, går ikke ann å forme og må vaske grundig for å få ut. Med andre ord har jeg dårlig erfaring med den. 9410134[/snapback] Smak og behag, eg synest det er fint med tørt hår. Har ikkje hatt problemer med å vaske den ut, går like greit som Renati. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Zeph: Hvor langt hår har du? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 5cm på toppen og rundt 12mm på resten. Klipper det vanlegvis til 3-5cm og lar det vokse 1-2 mnd før eg klipper meg igjen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Noen som har prøvd Renati Soft Hold? Vurderer den Bruker Strong hold nå, men den blir litt for strong og så går den ut så fort Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg bruker soft hold daglig, meget fornøyd. Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Bruker denne for øyeblikket, er veeeeldig fornøyd med den. <3 Frisøren min for at hun testa den på meg, ble helt forelska i den voksen :!: KMS California Hair Play Hard Wax Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Bruker Shockwaves Mess Constructor Cream. Syns den er uberdigg For de som syns geleen blir for pysete og voks blir litt for hardt. Koster vel rundt 40; Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hvordan ser boksen ut ? Bilde? Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Bruker Tu-re og Sebastian crude clay Anbefaler Tu-re på det høyeste, men litt vanskelig å få tak i en del plasser. 8412279[/snapback] Haha! Nå skal jeg stille dere et ultimatum, lizzom Hva er best? Voks eller Hairspray? Lenke til kommentar
Panic Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Spørs vel akkurat på hva slags hår du har og hvor mye hold du trenger, men jeg sier Voks! Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Skjønner ikke at folk kan bruke gelè.. Det kan se fint ut når man har fiksa det, men etter en dag ute feks er all gelèen stivna og ser tørr og hvit ut, voks all the way! Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Noen som har erfaringer med Tigi Bedhead Manipulator? Lenke til kommentar
TrendyBay Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Noen som vet om noen vokser som har ca. samme konsistens som den vanlige til Renati? Skulle gjerne ha prøvd om det finnes noen bedre vokser, men liker konsistensen Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Trenger en voks med mere hold. Hvor i Telemark får en kjøpt renati og fudge? ..og hva koster F. Skyscraper, F. hair shaper og Renati stronghold i telemark? Og hva er best; ID/renati VS Fudge Hair Shaper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå