Heradon Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Bruker ID da det er akkurat det samme som Renati (Strong Hold), men billigere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Har brukt Define lenge, men hvis det ikke blir vasket ut innen 24 timer, får jeg sår i hodebunden Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Bare balsam og vann, ja. Hvor ofte? Bruker balsam hver dag, men prøver å kutte litt ned der og. Klarer bare ikke å løsrive meg helt. Hva er fordelen med å droppe shampoo? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Bruker ID da det er akkurat det samme som Renati (Strong Hold), men billigere. ID er vel den gamle Renati slik jeg har forstått det. Da Renati endret "oppskrift" på sin gamle type voks for mange år siden så kjøpte ID den opp. Mulig dette bare er fjas, men frisøren min som nevnte dette. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Bare balsam og vann, ja. Hvor ofte? Bruker balsam hver dag, men prøver å kutte litt ned der og. Klarer bare ikke å løsrive meg helt. Hva er fordelen med å droppe shampoo? Håret blir mye enklere å style, mindre stritt, mindre fett. Ofte trenger jeg ikke mer enn en rundbørste og hårføner for å fikse håret, så jeg bruker som regel ikke voks eller andre lignende produkter. Blir mer naturlig på en måte. Dette er forresten min erfaring, har ingen spesifikke kilder. Men det er et velkjent fenomen. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Men blir det ikke lettere å forme fordi det er skittent? 1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Det skal gjennopprette naturlige oljer i håret elns, det som gjør det. Les mer her Endret 16. mai 2014 av Haawy 1 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 ^Riktig. Det blir ikke mer skittent, det er bare tull. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Er noen som vet om den grønne Difi-voksen selges fortsatt. Har nemlig slitt med å finne i butikker de siste månedene. Lenke til kommentar
Schaadenfreude Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hvordan vil dere beskrive Renati og Define? Har prøvd ulike typer av d:fi og American Crew (sistnevne elendig, trenger veldig mye hold for håret mitt og den fungerer ikke), samt noen andre merker jeg ikke kommer på, men ingenting har truffet særlig. Jeg har også en mistanke om at voksen blir veldig mye dårligere jo mer jeg bruker den, er det andre som har samme erfaring? Og hvordan gjør dere det med sjampo/balsam? Håret mitt er veldig tykt og stritt, og det vokser fort. Kan be frisøren om en nærmere beskrivelse ved neste besøk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Define Men Clay er herlig. Har litt lengre enn kort hår. Voksen har god hold og er matt uten vann. Fungerer helt knall i fuktig hår. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Define Men Clay(den boksne som er litt rød) er bra den. Hvis du går ute i regnet vil du oppleve at den blir skylt litt ut av håret. Vite vanndråper renner ned. Den er veldig bra til prisen. Personlig foretrekker jeg Renati Hard Rock, men det er med liten margin. Min favoritt av alle hårvosker er ID titanium extreme, Alle er matte. Endret 27. mai 2014 av -Twix- Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Noen som vet hvor det er mulig å få tak i "Structure paste"? (http://www.structurehair.co.uk/2011/11/06/productpaste/) Kjøpte den hos frisøren min før, men de har visst sluttet med den. Var ekstremt fornøyd med denne. Fikk anbefalt noe Di:fi-greier i stedet, men den er på langt nær like god. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Noen som kan anbefale en voks til nokså langt, fint hår? Luggen når til litt under øynene. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg er veldig fornøyd med Joico Style Reform Matte Clay. God hold og lite shine, den er også fin å jobbe med utover hele dagen. Anbefales! Luggen når ned til nesen her, så litt lengre enn deg. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg er veldig fornøyd med Joico Style Reform Matte Clay. God hold og lite shine, den er også fin å jobbe med utover hele dagen. Anbefales! Luggen når ned til nesen her, så litt lengre enn deg. Hvor stivt blir håret ditt når du bruker det? Altså, kan du dra fingrene gjennom det uten problemer? Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Ja, den stivner ikke i det hele tatt. Håret blir mykt og enkelt å jobbe med hele dagen. Ikke blir den for klissete heller, så trenger ikke å vaske hendene hver gang du drar fingrene gjennom håret. 1 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Håret mitt ser slikt ut, for den som måtte lure. 1 Lenke til kommentar
Schaadenfreude Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Noen som har vært borti denne? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Jepp. Funker greit, selv har jeg relativt tykt hår, så føler den mister "effekten" litt kjapt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå