lokeland Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 For det første er det greit å fortelle om du har tynt eller tykt hår, noe som er særdeles viktig når det kommer til å få langt hår til å stå opp. Har du tykt hår er det ikke så vanskelig. Har du tynt hår er det en ganske vanskelig oppgave. En hard voks, f.eks. HH Simonsen Clay, eventuelt blandet med litt gelé og hårspray kan gjøre jobben. Gelé og hårspray øker sjansene for at håret ikke faller sammen. For det andre vet jeg ikke hva du mener med at du ønsker å stå oppover. Tenker du på en rufsete frisyre eller hanekam? For det tredje er det greit å nevne hva du har brukt som ikke har fungert. Lenke til kommentar
NanoxD Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 For det første er det greit å fortelle om du har tynt eller tykt hår, noe som er særdeles viktig når det kommer til å få langt hår til å stå opp. Har du tykt hår er det ikke så vanskelig. Har du tynt hår er det en ganske vanskelig oppgave. En hard voks, f.eks. HH Simonsen Clay, eventuelt blandet med litt gelé og hårspray kan gjøre jobben. Gelé og hårspray øker sjansene for at håret ikke faller sammen. For det andre vet jeg ikke hva du mener med at du ønsker å stå oppover. Tenker du på en rufsete frisyre eller hanekam? For det tredje er det greit å nevne hva du har brukt som ikke har fungert. okay hvis man tar utgangspunktet i denne bildelinken: http://www.google.no/imgres?q=tekken+5+paul&num=10&um=1&hl=no&biw=1366&bih=643&tbm=isch&tbnid=Es9Pvx04DwFOSM:&imgrefurl=http://www.planetrenders.net/Tekken-5---Paul-PSD2954.html&docid=eC2Grl-ZtlkWQM&imgurl=http://www.planetrenders.net/images/thumbs/tekken1-red.png&w=400&h=374&ei=9c-TUJb8FdOM4gTUz4CQDA&zoom=1&iact=hc&vpx=386&vpy=315&dur=728&hovh=217&hovw=232&tx=130&ty=165&sig=109435879801166651429&sqi=2&page=1&tbnh=140&tbnw=167&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,i:110 Jeg har ikke noe særlig peiling på tykt og tynt hår og den slags, så ja det burde jeg ha tenkt på. Jeg har ganske mye hår på manken min da mener jeg at det er tett med hårstrå, og jeg har blitt fortalt at jeg har tykt hår, så det eneste jeg trenger er noe som holder det oppe siden jeg går rundt med bandana for tiden. Men hvis jeg finner noe om tykt eller tynt hår skal jeg si ifra. Det jeg har prøvd er en blå dax vokst, det minner meg mer om bryllkrem, jeg har prøvd define moulding clay , men den er ikke sterk nok, men noe jeg aldrig har prøvd siden jeg ikke kan så mye om det er å blande forskjellige fokser/sprayer/gele så det er kanskje noe jeg burde gjøre? For det første er det greit å fortelle om du har tynt eller tykt hår, noe som er særdeles viktig når det kommer til å få langt hår til å stå opp. Har du tykt hår er det ikke så vanskelig. Har du tynt hår er det en ganske vanskelig oppgave. En hard voks, f.eks. HH Simonsen Clay, eventuelt blandet med litt gelé og hårspray kan gjøre jobben. Gelé og hårspray øker sjansene for at håret ikke faller sammen. For det andre vet jeg ikke hva du mener med at du ønsker å stå oppover. Tenker du på en rufsete frisyre eller hanekam? For det tredje er det greit å nevne hva du har brukt som ikke har fungert. okay hvis man tar utgangspunktet i denne bildelinken:http://www.google.no...ed=1t:429,i:110 Jeg har ikke noe særlig peiling på tykt og tynt hår og den slags, så ja det burde jeg ha tenkt på. Jeg har ganske mye hår på manken min da mener jeg at det er tett med hårstrå, og jeg har blitt fortalt at jeg har tykt hår, så det eneste jeg trenger er noe som holder det oppe siden jeg går rundt med bandana for tiden. Men hvis jeg finner noe om tykt eller tynt hår skal jeg si ifra. Det jeg har prøvd er en blå dax vokst, det minner meg mer om bryllkrem, jeg har prøvd define moulding clay , men den er ikke sterk nok, men noe jeg aldrig har prøvd siden jeg ikke kan så mye om det er å blande forskjellige fokser/sprayer/gele så det er kanskje noe jeg burde gjøre? jeg kunne også tenkt meg noe som holder håret til side fra ansiktet mitt, ikke nødvendigvis den frisyren paul fra tekken 5 har. for da får jeg litt variasjon Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Noen som vet om noen alternativer til den voksen som blir brukt i denne videoen? Evt. om den han bruker finnes i Norge? Digger frisyren! Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Renati funker sikkert greit, tror du ikke? Ser ut som hårspray gjør susen.. Tror jeg kommer til å kjøre noe lignende nå desember. Litt hår på toppen og kort på sidene, litt kortere hår enn han i videoen. Ellers står det at de kommer til å lage en video om Sergio Ramos sin hårfrisyre.. og den liker jeg veldig godt. Må kanskje vente med å klippe meg til den videoen kommer. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 skal define men flexible pase være skikkelig myk, nesten rennende? Lenke til kommentar
settings Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 noen som har noen tips på wet-look voks/gele? type rockabilly håret bakover sveis. (siter meg hvis svar.) Lenke til kommentar
naxoman Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Noen som har prøvd den nye voksen monoi? Lenke til kommentar
naxoman Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 noen som har noen tips på wet-look voks/gele? type rockabilly håret bakover sveis. (siter meg hvis svar.) . Prøv gatsby cool wet den er bra selges på neotokyo.no Lenke til kommentar
settings Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Prøv gatsby cool wet den er bra selges på neotokyo.no Litt dyr, men linken lagres hvis jeg trenger den. Synes imidlertid at den så litt for lite stiv ut. Lenke til kommentar
Wuzhou Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Hvordan får jeg til denne hårsveisen? Har forresten mørkt brunt tynt hår. Og vet noen hva slags Clay jeg burde bruke? greiest med clay siden det ikke er like stivt og kan restyles? og selvføleglig hvor i norge får jeg tak i dette? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 hvor på nettet bruker dere å handle hårprodukter? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Har handlet Sebastian fra eBay og FeelUnique.com. Fra sistnevnte pleier jeg også å kjøpe fuktighetskrem og dusjsåpe fra Bulldog, samt voks fra American Crew. Gratis og ganske rask frakt, og prisene er passe gode. 2 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Sebastian sin Craft Clay er ikke så god, imo. Frisøren sa at produktet skulle ha god hold, og spesielt til tykt hår. I tillegg så er den skikkelig fettete og lukter ille. Litt dyr, men linken lagres hvis jeg trenger den. Synes imidlertid at den så litt for lite stiv ut. Kjøp på ebay, de koster ca. $8 for 80g-bokser. Og Gatsby har mange forskjellige type hårvoks/gele til forskjellige hårtyper. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Tips til "kule" frisyrer for en kar med blondt, jævlig tjukt hår? Har alltid brukt å ha "stort" hår, dvs bustete med sleiken fremme, dette har jeg da hatt siden typ 2006.. Slik som dette: Er rett og slett lei av frisyren, men det er den eneste frisyren jeg er flink til. Om noen lurer bruker jeg Renati Rock Hard hårvoks samt gul Got2b hårspray på nesten helt tørt hår for å fikse denne frisyren. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Noen? Tar også gjerne tips til andre typer vokser, er kun kjent med Renati Rock hard samt div. billigvokser (typ dem man får kjøpt på dagligvarebutikken). Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hva er en "kul" hårfrisyre? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hva er en "kul" hårfrisyre? Noe som er "in" for tiden. Aner ikke jeg, noe annerledes å gjøre med håret mitt. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Hva anbefaler dere for en slik hårfrisyre? Har tjukt hår. Endret 5. september 2013 av Boll1 1 Lenke til kommentar
LasH Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Noen som vet hvor man får kjøpt Hanz De Fuko på nett? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Ser ikke ut som det er noe særlig aktivitet her lengre, men lurer på om noen har prøvd "Renati Identity Rock Solid" før? Er svært bra priser på Blush om dagen. Denne hårvoksen går for 42,- boksen, så tenkte å handle noen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå