Razorlight Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg ser etter en voks/gele etc. som har omtrent like godt hold som Renati Straight Hold Glaze, men som ikke er like "voldsom" i hvordan håret blir seende ut. Ønsker en litt mere naturlig look. Tips? Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) I såfall ville jeg ha anbefalt en clay og en hårspray. Det som funker best(utifra hva jeg har prøvd i allefall) for min del. Er flere anbefalinger for begge produktene lengre bak i tråden Endret 30. juli 2012 av Coffee Break Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Noen som kan anbefale en god og relativt billig hårspray? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Franck Provost hårspray er den beste av de billigste. Men du får sikkert bedre produkter hvis du legger litt mer penger i det. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 I såfall ville jeg ha anbefalt en clay og en hårspray. Det som funker best(utifra hva jeg har prøvd i allefall) for min del. Er flere anbefalinger for begge produktene lengre bak i tråden Huff, gruer meg allerede til å lete.. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Prøv HH Simonsen Clay, den bør gjøre jobben Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Noen som kan anbefale en god og relativt billig hårspray? ICE Finisher. Jeg ser etter en voks/gele etc. som har omtrent like godt hold som Renati Straight Hold Glaze, men som ikke er like "voldsom" i hvordan håret blir seende ut. Ønsker en litt mere naturlig look. Tips? Vil du ha noe som ikke gir en "voldsom" look er nok lurt å prøve en pomade, f.eks. HH Simonsen Mud eller Extreme Mud. Den kan også blandes med Clay for mer hold. Lenke til kommentar
fiskekake_InnleggNO Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 utkikk etter gele/voks. har stritt/rett hår som kan være er vanskelig å gjøre noe med. tenker å gå for noe lignende dette. hva må til? burde jeg bruke olje også? Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Trenger et forholdsvis matt hårprodukt som gir litt tekstur. Må ha godt hold og vil helst ha håret mykt og ikke så stivt. Har veldig rett og tykt hår. Takk. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) utkikk etter gele/voks. har stritt/rett hår som kan være er vanskelig å gjøre noe med. tenker å gå for noe lignende dette. hva må til? burde jeg bruke olje også? Alt begynner med en god klipp. Forklar frisøren hvilke utfordringer du møter når du skal style håret. Sjampo og balsam er deretter noe det er viktig å bruke litt tid og penger på. Velg en god sjampo og balsam som tilfører håret fuktighet (f.eks. Joico K-Pak). La sjampoen virke i et par minutter og balsamen så lenge som mulig. Etter hårvasken må du bruke olje. Her anbefaler jeg Joico K-Pak Color Therapy Restorative Styling Oil (puh, langt navn). På bildet ser det ut til at det er brukt gelé. Jeg vil anbefale å blande gelé (Joico Joigel Firm Styling Gel er flott ettersom den tilfører fuktighet) med enten en fibervoks eller en god paste. Her er det bare å eksperimentere med produkter, blandingsforhold og hvor tørt håret ditt er når du påfører produktene. Det kan også være lurt å avslutte med en hårspray for å forsegle frisyren. ICE Finisher Shaping Hair Spray er et godt produkt til den jobben. Regner med det hørtes slitsomt ut, men om man har vanskelig hår må man investere litt penger i produkter og tid på badet. Selv har jeg et veldig tørt, tykt og stritt hår som det er nesten umulig å få til å gjøre som jeg vil, men med riktige produkter og litt trening er alt mulig. Trenger et forholdsvis matt hårprodukt som gir litt tekstur. Må ha godt hold og vil helst ha håret mykt og ikke så stivt. Har veldig rett og tykt hår. Takk. Kan varmt anbefale HH Simonsen Extreme Mud. Den gir godt hold, men samtidig fleksibilitet nok til at det ser naturlig ut. Endret 20. august 2012 av lokeland Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Hvilke produkter vil dere håreksperter anbefale for å få en slik look som dette? Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hvordan kan jeg oppnå dette resultatet? http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/kl%C3%A6r/gensere/selected-homme-602/philip-ls-split-neck-602529-29/ Takker for svar 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Hvordan kan jeg oppnå dette resultatet? http://nelly.com/no/...neck-602529-29/ Takker for svar Fra nå av lurer jeg også veldig på det. Endret 25. september 2012 av Diskutant 1 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Her var det rolig.. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Vil anbefale alle som driver å prøver ut forskjellige vokser med å prøve Gatsby sin "Ultra Hard Wax". Billig og bra. Har ikke sett meg tilbake etter jeg begynte med den for et år eller to siden. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Vil anbefale alle som driver å prøver ut forskjellige vokser med å prøve Gatsby sin "Ultra Hard Wax". Billig og bra. Har ikke sett meg tilbake etter jeg begynte med den for et år eller to siden. Hvor får man kjøpt dette i Oslo da? Lenke til kommentar
Credibility Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Trenger et forholdsvis matt hårprodukt som gir litt tekstur. Må ha godt hold og vil helst ha håret mykt og ikke så stivt. Har veldig rett og tykt hår. Takk. Kan anbefale deg "Fiber" (blå boks) av Americen Crew! Fant denne nylig selv etter å ha brukt mye forskjellig , inkludert den grønne boksen derfra. Den gir god hold, samtidig som den ikke synes at all. Ikke noe "shine" med andre ord. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Vil anbefale alle som driver å prøver ut forskjellige vokser med å prøve Gatsby sin "Ultra Hard Wax". Billig og bra. Har ikke sett meg tilbake etter jeg begynte med den for et år eller to siden. Hvor får man kjøpt dette i Oslo da? Det aner jeg ikke. Kjøper det selv på ebay. Lenke til kommentar
NanoxD Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Er det noen som veit om det er noe hårvoks som fungerer på langt hår?, ca nakkelangt hår eller lengre? vil gjerne at håret skal kunne stå oppover, men de hårvoksene jeg har så detter alt ned med en gang, håper noen veit om noe Lenke til kommentar
NanoxD Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Er det noen som veit om det er noe hårvoks som fungerer på langt hår?, ca nakkelangt hår eller lengre? vil gjerne at håret skal kunne stå oppover, men de hårvoksene jeg har så detter alt ned med en gang, håper noen veit om noe Finnes det ingen som svarer her lengre? eller er spørsmålet uklart??? -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå