Requi Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) Erfaringer, samt om disse er "bra/dårlig" for håret in the long run? • H&M GelWax • American Crew Pomade • L'oreal Studio Remix Styling Paste Remouldable Endret 21. juni 2012 av Requi Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 GelWax funker bra i om du tar det i i vått hår, da blir det litt stivere. Tar du det i i tørt hår blir det fort litt fett. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Tips til voks som har sykt bra hold når man tar i tørt hår? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Erfaringer, samt om disse er "bra/dårlig" for håret in the long run? American Crew er klart best av de tre. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Tips til voks som har sykt bra hold når man tar i tørt hår? Joico Structure Glue Extreme Creme har temmelig heftig hold. Tar ikke lang tid fra man tar den i til den tørker, men den rettes lett opp med vann. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Bruker Short Sexy Hair - Frenzy når jeg har under ca. 2.5 cm hår, men håret blir tungt og fett når det begynner å bli lenger, tips til noe jeg kan gå over til? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Tips til voks som har sykt bra hold når man tar i tørt hår? Joico Structure Glue Extreme Creme har temmelig heftig hold. Tar ikke lang tid fra man tar den i til den tørker, men den rettes lett opp med vann. Jeg har nå prøvd Define Moulding Clay (den røde) og må si jeg er veldig fornøyd, passer veldig bra til mitt hår. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Etter det jeg har hørt er vel den noe vanskelig å få ut av håret igjen? Jeg brukte mye mud clay når jeg hadde lengre hår. For å få luggen unna pannen nå må jeg ty til sterkere saker. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Noen som vet om et sted i Oslo som selger HH Simonsen Mud Wax? Trenger det snarest mulig så greiest å kjøpe i butikk fremfor å bestille.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Hvor i Oslo tenker du på? Kan spørre en selger som selger HH Simonsen til frisørsalonger om hvilke frisørsalonger de selger til. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Jeg har et hår som liker å ligge helt flatt på hodet mitt og trenger voks som kan forhindre dette. Middels kort hår. Hvilke billige alternativ har vi? Define Men Creating Wax? Endret 18. juli 2012 av Gjest Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Du vil altså ha mer struktur og definisjon? Prøv HH Simonsen Clay, eventuelt Mud Extreme.om du ikke trenger like mye hold. Førstnevnte vil nok dog fungere best. Det du også kan gjøre er å spraye håret med saltvannspray for å gi håret en mer rufsete strand-look. Dette kan du også gjøre før du legger deg, alt etter hva slags type hår du har og effekten du ønsker å oppnå. Lenke til kommentar
TheCrayfish Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Ser etter en voks som ikke gir håret mitt en "våt" look. Altså, egenskapene til en voks men håret mitt skal mest mulig se naturlig ut Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 De fleste vokser vil gi en tørr look dersom du påfører voksen i tørt hår. Ellers kan jeg anbefale HH Simonsen Clay. Påføres den i tørt hår kan jeg garantere at du ikke får en "wetlook". Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 H&M GelWax - Ingen over, ingen ved siden. Tørt vått langt kort, den er best til absolutt alt. + at den er skambillig. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) No offence, men den er grusom i mine øyne. Fikk låne av en kamerat før en bytur, og ble ikke imponert. Vond å vaske ut av håret også. Endret 30. juli 2012 av lokeland Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg synes jaffal den er best av de utallige jeg har prøvd. Når du sier grusom tenker jeg på renatti eller hva den heter. Har hatt hallangt hår mye og den er en av de eneste som kan holde på fasongen gjennom harde tider Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Renati er ikke mer enn en oppskrytt voks. Angående det å få ting til å holde er det ikke verre enn å bruke hårspray. Uansett, funker det for deg så funker det for deg. Lenke til kommentar
TheCrayfish Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 De fleste vokser vil gi en tørr look dersom du påfører voksen i tørt hår. Ellers kan jeg anbefale HH Simonsen Clay. Påføres den i tørt hår kan jeg garantere at du ikke får en "wetlook". Hvor får jeg kjøpt HH simonsen clay? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 I frisørsalong. Husker ikke hvilke salonger Tendenz selger til, men det burde være enkelt å finne. Se etter salonger som selger KMS og Joico så finner du mest sannsynlig HH Simonsen Clay der også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå