Markelure Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 hvilken av dem? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 hvilken av dem? D:fi med grønt lokk er oppgitt til å være deres sterkeste, med 10/10 i hold Det er greit å 'vanne den ut' med den blå, tho. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 og den selges hos fleste frisører? vil ha maks hold har veldig tykt hår. og omtrent bare renati rock hard som har holdt. vanlig renati holdt når jeg var nettopp klipt, men med en gang det gror litt blir håret for tungt. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 hei Eg har nettopp kjøpt meg Id HAIR extreme titanium. Kva synest folk om denne? synast den virker god og har ein god lukt Meget god. Har brukt den det siste året og er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Nå har ikke jeg brukt mye voks de siste to årene, men jeg kan ikke se for meg at det er stor forskjell på Rock Hard, Extreme Titanium og Hard Gold. Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Dandy: Ser ikke poenget med posten din mtp. du ikke har noe peiling selv, virker som du postet bare for og få opp post counten. ON-TOPIC: Jeg merker stor forskjell på ID og Renati voksen etter hvilken styrke jeg bruker, men nå til daglig bruker jeg KMS California sin, virker bra for mitt hår, virker som håret mitt "liker" voksen, det jeg mener er at den er mild for håret. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Renati har er mer fast synes jeg uansett styrke. Derfor bedre. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hvordan kan du si at jeg ikke har noen peiling? Jeg har forsøkt alle de tre type voksene jeg nevnte, og jeg merker liten eller ingen forskjell. Kan det være vi har ulikt type hår? Kan det være jeg bidrar med min mening? Er det ikke lov å mene noe annet enn deg? Han nevnte jo ikke engang lengden på håret eller hårtype, og som sagt merker JEG liten eller ingen forskjell på de. Lenke til kommentar
laxs Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Hva burde jeg bruke for og lage en typisk 50 talls sveis. for eksempel en pompadour vurderte murrays men har hørt at den kan være veldig tullete. James dean er vell ganske relatert Endret 5. desember 2010 av laxs Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg får noe lignende av hårføner + et slags leggevann fra Wella, hvis det sier deg noe som helst. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 For å få helt James Dean-looken trenger man nok også litt uregjerlig hår som er klippet av en frisør som veit hva vedkommende gjør. Pompadour er dødsvanskelig å få til skikkelig. Selv brukte jeg ganske tunge saker som Dax, Layrite, Murrays og lignende, men det ble jo ganske fett. Lenke til kommentar
laxs Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 selges murray's et sted i norge eller må jeg bestille fra utlandet? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Angel's Speed Equipment har det. Kan kjøpe i butikken deres i Oslo eller på nett. Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg har brukt renati siden jeg hadde kort hår, men nå føler jeg at håret er for langt. Luggen rekker ned til munnen, på sidene nedenfor øret, og langt i nakken. Føler at håret blir alt for stivt, og vanskelig å forme. Har sleik, men med en liten sideskill så ikke alt ligger rett bakover, og håret bak ørene. Hvilke produkter passer mer til håret mitt? Vil at håret skal ligge bra, men også ha mer "liv". Takk. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Hva burde jeg bruke for og lage en typisk 50 talls sveis. for eksempel en pompadour vurderte murrays men har hørt at den kan være veldig tullete. James dean er vell ganske relatert Heftig sveis, men hårtype er vel litt avgjørende også for James Deans hår. Håret ser jo både tykt (i diameter) og ganske tett ut. Jeg har lignende hårtype og det er grusomt å jobbe med... Endret 10. mai 2011 av Itspersonal Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg har brukt renati siden jeg hadde kort hår, men nå føler jeg at håret er for langt. Luggen rekker ned til munnen, på sidene nedenfor øret, og langt i nakken. Føler at håret blir alt for stivt, og vanskelig å forme. Har sleik, men med en liten sideskill så ikke alt ligger rett bakover, og håret bak ørene. Hvilke produkter passer mer til håret mitt? Vil at håret skal ligge bra, men også ha mer "liv". Takk. Jeg har et lignende problem, men jeg har nok littegrann kortere hår. hadde vært fint å fått litt tips til eventuelle metoder og produkter for å se litt bedre ut med denne hårlengden/sveisen. (altså lignende sleik) Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Jeg har egentlig kort til medium langt hår, men meget stritt, og litt tykt. Hvilken voks anbefaler dere "proffe"? Vil ha hold, men ikke sånn at det skal være vanskelig å ta det i håret. Dersom jeg har dårlig tid har jeg litt fuktig hår før jeg putter i voksen, ser helst at det ikke blir et problem med voksen. Vil fortsatt ha matt hår, ikke så mye glans, dersom det lar seg gjøre. Takker ikke nei til at håret blir litt "delt opp", altså at ikke alt ligger like stritt og flatt der jeg har lagt det, men heller litt oppstykket. Legger det ofte til siden. Det jeg mener med "litt oppdelt/ litt oppstykket": Dette vil jeg altså ha. Det jeg mener med stritt og flatt der jeg har lagt det: Dette vil jeg altså ikke ha. Så langt hår har jeg nå: Så langt hår har jeg rett før jeg klipper meg (som oftest): Så langt hår har jeg rett etter jeg har klipt meg: Ca denne sveisen bare litt kortere er egentlig perfekt. Dette vil jeg ha. Så, er dette mulig med ganske stritt hår, litt tykt, og en god voks? Er villig til å betale det meste. Endret 22. juni 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Uhm... etter å ha hatt langt hår i 10 år gikk jeg plutselig bananas og klipte meg og fikk meg arbe'! Siden jeg var / er helt uvant med å faktisk måtte ordne håret før jeg går ut så kjøpte jeg bare en voks på kiwi, en sånn rød define. Håret blir alt for stift og det virker ikke helt naturlig... Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 http://www.blivakker.no/product/HHS0014/hh-simonsen-mud-wax-100ml- Lenke til kommentar
The7 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Leter du etter matt billigvoks er got2b beach matt paste en bra voks. Boksen er en grå metall-boks, Passer best til kort/medium langt hår. Lukta er grei, fargen på selve voksen er grå. http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-ham/Haar/Styling/got2b-Beach-Mat.htm Endret 14. juli 2011 av The7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå