Gå til innhold

Den ultimate hårvoks/hårgele-tråden :)


Anbefalte innlegg

Gel Wax funker garantert til sleik, den gjør håret litt fett. Spørs akkurat hvilke type du kjøper da det er tre forskjellige Gel Wax. Shine & Control vil jeg ikke anbefale da denne gjør håret ditt altfor fettete, så den orignale Gel Wax er nok ideelt for deg. :)

 

 

Du har jo Crude Clay også, men i mine øyner er den oppskrytt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke eBay-selgere (eventuelt andre nettsider) pleier dere å kjøpe Sebastian Craft Clay fra?

Må ha ny voks snart, så tenkte jeg skulle prøve noe nytt.

Henrik C, Craft Clay selges på blivakker.no til 189 noe som jeg selv syns er en OK pris. Dog, så vet jeg ikke fraktprisen pdd. men den kostet litt før. Ca 100 spenn. :)

Lenke til kommentar

Hei! Noen som anbefaler noe som får håret mitt til å sitte som jeg vil, men ikke får det til å se vått ut eller være stivt? :)

 

Joico's ICE er av mine personlge favoritter ihvertfall, og oppfyller kravene dine.

De koster litt, men leverer. Har selv Spiker (en rå jævel på tube!), Erratic og Distortion. Produktbeskrivelsene på siden burde guide deg til riktig produkt. Finnes hos frisører, ikke dagligvarebutikk.

Endret av lokeland
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei! Noen som anbefaler noe som får håret mitt til å sitte som jeg vil, men ikke får det til å se vått ut eller være stivt? :)

 

Joico's ICE er av mine personlge favoritter ihvertfall, og oppfyller kravene dine.

De koster litt, men leverer. Har selv Spiker (en rå jævel på tube!), Erratic og Distortion. Produktbeskrivelsene på siden burde guide deg til riktig produkt. Finnes hos frisører, ikke dagligvarebutikk.

Takk for svar! Gjør ikke håret hardt/stivt, altså? Skal prøve å få tak i en "Spiker"!

Lenke til kommentar

Hei! Noen som anbefaler noe som får håret mitt til å sitte som jeg vil, men ikke får det til å se vått ut eller være stivt? :)

 

Joico's ICE er av mine personlge favoritter ihvertfall, og oppfyller kravene dine.

De koster litt, men leverer. Har selv Spiker (en rå jævel på tube!), Erratic og Distortion. Produktbeskrivelsene på siden burde guide deg til riktig produkt. Finnes hos frisører, ikke dagligvarebutikk.

Takk for svar! Gjør ikke håret hardt/stivt, altså? Skal prøve å få tak i en "Spiker"!

 

Kommer helt an på mengden det, som med alt annet.

Jeg har ihvertfall veldig tykt hår, og Spiker er så og si det eneste som fungerer. Og jeg føler aldri det blir spesielt stivt. Veldig fleksibelt, samtidig som hårene spretter tilbake i posisjon igjen.

For øvrig er det ingenting som er bedre enn å spørre frisøren selv, så du får råd om produkter som er riktig for ditt hår. Jeg har jo ikke sett håret ditt, så det kan hende Spiker ikke er den riktige heller. Spiker er f.eks. nesten forbeholdt kort hår. Erraticen derimot tror jeg er mer hva du kunne likt. Spiker kan bli litt for mye kanskje. Men spør hos frisøren når du er der for å kjøpe du.

Endret av lokeland
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Noen som har tips om wax/paste til kort og meget tykt hår. Har hatt langt hår så og si hele livet, og dermed ikke brukt eller peiling på noe slikt. Klippet meg til 0,5- 4 cm for noen dager siden, så trenger noen tips!

Frisøren brukte Bed Head MANIPULATOR virka ikke så dum den, men prøvde den jo bare en gang!

Har brukt Define Men: Moulding Clay litt etterpå, men er kanskje ikke så optimalt til så tykt hår!?

Endret av akle
Lenke til kommentar

Noen som har tips om wax/paste til kort og meget tykt hår. Har hatt langt hår så og si hele livet, og dermed ikke brukt eller peiling på noe slikt. Klippet meg til 0,5- 4 cm for noen dager siden, så trenger noen tips!

Frisøren brukte Bed Head MANIPULATOR virka ikke så dum den, men prøvde den jo bare en gang!

Har brukt Define Men: Moulding Clay litt etterpå, men er kanskje ikke så optimalt til så tykt hår!?

Velkommen i klubben. :)

Det eneste som fungerer på meg er I.C.E Spiker. Men mener og huske at Fudge også gjorde en dugbar jobb.

Lenke til kommentar

Noen som har noen gode tips til hva jeg kan bruke for å holde på en sveis ca som denne? Har litt mer sleik, og håret mer bak øra.

 

dr-gaius-baltar-and-caprica-six-in-battlestar-galactica-image-4.jpg

battlestargalactica081.jpg

james-callis.jpg

 

Har veldig tjukt og rett hår, men sliter med å få nok hold uten å bruke store mengder med voks, og uten at det blir for stivt. Det beste resultatet har jeg fått ved en blanding av Define Moulding Clay i selve sleiken for hold, og den grønne KMS-pumpeflaska til å rufse til resten.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Noen som har noen gode tips til hva jeg kan bruke for å holde på en sveis ca som denne? Har litt mer sleik, og håret mer bak øra.

 

dr-gaius-baltar-and-caprica-six-in-battlestar-galactica-image-4.jpg

battlestargalactica081.jpg

james-callis.jpg

 

Har veldig tjukt og rett hår, men sliter med å få nok hold uten å bruke store mengder med voks, og uten at det blir for stivt. Det beste resultatet har jeg fått ved en blanding av Define Moulding Clay i selve sleiken for hold, og den grønne KMS-pumpeflaska til å rufse til resten.

 

Det du trenger er nok en hårspray. Jeg kan ikke anbefale noen spesielle, men spør hos en frisør.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...