Raste Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Gel Wax funker garantert til sleik, den gjør håret litt fett. Spørs akkurat hvilke type du kjøper da det er tre forskjellige Gel Wax. Shine & Control vil jeg ikke anbefale da denne gjør håret ditt altfor fettete, så den orignale Gel Wax er nok ideelt for deg. Du har jo Crude Clay også, men i mine øyner er den oppskrytt. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg elsker gel wax, men tror de slutta og selge den. Finner den aldri mer. For meg er det bare Gel Wax og Renati som duger. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Selvfølgelig har dem ikke sluttet å selge de/den, bare nytt design og 5 kr dyrere. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hvilke eBay-selgere (eventuelt andre nettsider) pleier dere å kjøpe Sebastian Craft Clay fra? Må ha ny voks snart, så tenkte jeg skulle prøve noe nytt. Henrik C, Craft Clay selges på blivakker.no til 189 noe som jeg selv syns er en OK pris. Dog, så vet jeg ikke fraktprisen pdd. men den kostet litt før. Ca 100 spenn. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hei! Noen som anbefaler noe som får håret mitt til å sitte som jeg vil, men ikke får det til å se vått ut eller være stivt? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Hei! Noen som anbefaler noe som får håret mitt til å sitte som jeg vil, men ikke får det til å se vått ut eller være stivt? Joico's ICE er av mine personlge favoritter ihvertfall, og oppfyller kravene dine. De koster litt, men leverer. Har selv Spiker (en rå jævel på tube!), Erratic og Distortion. Produktbeskrivelsene på siden burde guide deg til riktig produkt. Finnes hos frisører, ikke dagligvarebutikk. Endret 26. mai 2010 av lokeland 1 Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hei! Noen som anbefaler noe som får håret mitt til å sitte som jeg vil, men ikke får det til å se vått ut eller være stivt? Joico's ICE er av mine personlge favoritter ihvertfall, og oppfyller kravene dine. De koster litt, men leverer. Har selv Spiker (en rå jævel på tube!), Erratic og Distortion. Produktbeskrivelsene på siden burde guide deg til riktig produkt. Finnes hos frisører, ikke dagligvarebutikk. Takk for svar! Gjør ikke håret hardt/stivt, altså? Skal prøve å få tak i en "Spiker"! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Hei! Noen som anbefaler noe som får håret mitt til å sitte som jeg vil, men ikke får det til å se vått ut eller være stivt? Joico's ICE er av mine personlge favoritter ihvertfall, og oppfyller kravene dine. De koster litt, men leverer. Har selv Spiker (en rå jævel på tube!), Erratic og Distortion. Produktbeskrivelsene på siden burde guide deg til riktig produkt. Finnes hos frisører, ikke dagligvarebutikk. Takk for svar! Gjør ikke håret hardt/stivt, altså? Skal prøve å få tak i en "Spiker"! Kommer helt an på mengden det, som med alt annet. Jeg har ihvertfall veldig tykt hår, og Spiker er så og si det eneste som fungerer. Og jeg føler aldri det blir spesielt stivt. Veldig fleksibelt, samtidig som hårene spretter tilbake i posisjon igjen. For øvrig er det ingenting som er bedre enn å spørre frisøren selv, så du får råd om produkter som er riktig for ditt hår. Jeg har jo ikke sett håret ditt, så det kan hende Spiker ikke er den riktige heller. Spiker er f.eks. nesten forbeholdt kort hår. Erraticen derimot tror jeg er mer hva du kunne likt. Spiker kan bli litt for mye kanskje. Men spør hos frisøren når du er der for å kjøpe du. Endret 26. mai 2010 av lokeland 1 Lenke til kommentar
akle Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Noen som har tips om wax/paste til kort og meget tykt hår. Har hatt langt hår så og si hele livet, og dermed ikke brukt eller peiling på noe slikt. Klippet meg til 0,5- 4 cm for noen dager siden, så trenger noen tips! Frisøren brukte Bed Head MANIPULATOR virka ikke så dum den, men prøvde den jo bare en gang! Har brukt Define Men: Moulding Clay litt etterpå, men er kanskje ikke så optimalt til så tykt hår!? Endret 12. juni 2010 av akle Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Noen som har tips om wax/paste til kort og meget tykt hår. Har hatt langt hår så og si hele livet, og dermed ikke brukt eller peiling på noe slikt. Klippet meg til 0,5- 4 cm for noen dager siden, så trenger noen tips! Frisøren brukte Bed Head MANIPULATOR virka ikke så dum den, men prøvde den jo bare en gang! Har brukt Define Men: Moulding Clay litt etterpå, men er kanskje ikke så optimalt til så tykt hår!? Velkommen i klubben. Det eneste som fungerer på meg er I.C.E Spiker. Men mener og huske at Fudge også gjorde en dugbar jobb. Lenke til kommentar
MST Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hva slags wax/gele funker til en slik sveis som JW i Cash har? Fyren i midten.. Han har ganske " blankt hår " Lenke til kommentar
aemil Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Noen som har noen gode tips til hva jeg kan bruke for å holde på en sveis ca som denne? Har litt mer sleik, og håret mer bak øra. Har veldig tjukt og rett hår, men sliter med å få nok hold uten å bruke store mengder med voks, og uten at det blir for stivt. Det beste resultatet har jeg fått ved en blanding av Define Moulding Clay i selve sleiken for hold, og den grønne KMS-pumpeflaska til å rufse til resten. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Noen som har noen gode tips til hva jeg kan bruke for å holde på en sveis ca som denne? Har litt mer sleik, og håret mer bak øra. Har veldig tjukt og rett hår, men sliter med å få nok hold uten å bruke store mengder med voks, og uten at det blir for stivt. Det beste resultatet har jeg fått ved en blanding av Define Moulding Clay i selve sleiken for hold, og den grønne KMS-pumpeflaska til å rufse til resten. Det du trenger er nok en hårspray. Jeg kan ikke anbefale noen spesielle, men spør hos en frisør. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 hei Eg har nettopp kjøpt meg Id HAIR extreme titanium. Kva synest folk om denne? synast den virker god og har ein god lukt Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 hey noen som vet om en voks som er rimelig lik renati rock hard? snappa med meg en define men moulding clay i dag på butikken sikkert bedre enn ingenting. dem har sluttet å selge renati overalt her nå Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Ja. ID og Renati er vel identiske, er de ikke? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 lol nei ingen som vet om en voks som kan erstatte renati rock hard? pris er ikke veldig problem, men bør ikke være mye dyrere enn renatien var. og kjøpes vanlige plasser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå