Gå til innhold

Den ultimate hårvoks/hårgele-tråden :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger hjelp til kjøp av ny hårvoks. Har veldig kjukt krøllete hår som jeg gjerne vil style uten at det skal være stivt. Vil at det skal se og føles bra ut. Noen som kan komme med forslag?

 

Fikk denne voksen av søsteren min som er frisør og den syntes jeg funket veldig bra. Nå har ikke jeg krøllete hår, men tror den skulle kunne funke bra med det og!

Lenke til kommentar

Har brukt en del vokser det siste året.

 

Rød dax: ........... trenger jeg si mer? Måtte ty til Zalo for å få det ut (typ 12 ganger), og en del shamponeringer.

 

Grå ID: Bra for deg med kort-halv langt hår.

 

Svart ID: Esj til det meste imo. Liker den ikke.

 

Define mud clay: Bra til tynt-middelstykt kort hår. Er helt ok stiv, lett å ha i håret og holder seg ganske bra!

 

Alt annet Define: Drit. Drit. Drit.

 

Renati: Bra til litt lengde på håret. Ikke langt. Ikke kort.

 

Ehm, regner med dere visste det meste fra før, men Daxen irriterte meg så mye da jeg måtte ty til dax idag da jeg var tomt for alt annet, og tenkte "jaja, er sikkert ikke såå ille!" men pytt pytt, for noe dritt.

Lenke til kommentar

Daxen irriterte meg så mye da jeg måtte ty til dax idag da jeg var tomt for alt annet, og tenkte "jaja, er sikkert ikke såå ille!" men pytt pytt, for noe dritt.

Lite tips når det gjelder Dax: Finn en billig balsam, ta denne i det tørre håret og skyll ut. Gjenta to-tre ganger. Så lar du håret tørke før du gjentar det på nytt. Når jeg hadde skikkelig pompadour gikk det mye Dax, siden jeg ikke har penger til å kjøpe så mye Layrite, og da var dette måten jeg fikk ut Dax fra hår som var fra 5-12 cm langt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

ID HAIR EXTREME TITANIUM.

Nå har jeg søkt rundt her og på nettet en halvtime og finner absolutt ikke ut hvor i h. jeg kan kjøpe denne hårvoksen i Oslo.

Hjeeelp?:)

Kjøp det på Internett.

Blir så dyrt i frakt siden det gjelder så små priser.. pluss er ikke keen på å vente til den kommer i posten. må da selges ett sted i oslo by???????

Lenke til kommentar

Styling produkter fra HM er nok det siste jeg ville brukt. Tok en titt på den voksen dems i sort boks, og er overbevist om at det var vaselin med en forferdelig sterk alkohol-lukt.

 

Selv bruker jeg forskjellig.

 

Til styling:

  • American Crew Paste
  • Renati Rock Hard

 

Til finish: Redken Hårspray 23 (den heftigst hold) For meg er hårspray uunværlig.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Skal visst ikke være enkelt å reise utenlands og samtidig se bra ut på håret. Akkurat som om voksen bare ikke fungerer lenger etter noen dager i et annet land med litt annerledes vann og luftfuktighet. Flere som opplever dette? Ser jo ut som en katastrofe på håret bare etter noen par dager i f.eks Danmark, selv med akkurat samme voks og sjampo som jeg pleier å bruke. Klin umulig å lage den fassongen jeg vil ha, håret kollapser og klistrer seg inntil hodet og etter bare få sekunder er det helt fett og ekkelt. Voksen som hjemme gir håret akkurat passe stivelse og volum til riktig fassong, er i utlandet like ubrukelig til hår som en boks med smør!

 

Noen som har noen tips? Siste året har det gått i ID, Renati og denne finurlige lille boksen her:

 

M_clay_semi.jpg

 

Alle like ubrukelige så sant jeg ikke befinner meg i Oslo.

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...