Tanus Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Fint at dere kommer med innspill på produkter, men hadde satt pris på hvis dere også kan fortelle litt merom produktet og hva slags type hår dere har. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Vel, jeg har brukt min to ganger, så har ikke så mye å si enda. Kommer så klart med tilbakemelding når jeg har prøvd den ut litt. Lenke til kommentar
Ley28 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Er det noen som kan japansk, og vet hva som står bak på gatsby voksen? Fått tak i noe av dette merket, men vil gjerne vite hva som står på det, og om den går ut på dato eller noe sånt før jeg bruker det Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hei hå! jeg har halvlangt hår på toppen av hodet og kort på sidene. Jeg skal spare slik til jeg får passe langt. Til vanelig bruker jeg voks, for det meste fra Define, og er fornøyd med hvordan den holder fordi jeg ikke er ute etter bra hold eller stivt hår, men mer at håren legger seg der jeg vil og at der kleber seg sammen, voksen gir også en fin vått hår effekt eller en glinse effekt som ejg liker! Men finnes det en bra voks som er tilgjengelig i butikken som IKKE blir hvit og ekkel når den blir våt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Noen andre som bruker dax her? Er det så ekstremt ille for håret som folk skal ha det til? Har brukt det i 1-2 år nå, og har vel ikke prøvd annet enn blend, som jeg ikke synes var verdt 200,-.. Endret 13. februar 2010 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Bruker det når jeg skal ha pompadour (samme sveis som gutta i The Baseballs), og jeg har ikke merket noen ugne bivirkninger enda. Tungt å få ut av håret, det setter seg i sengetøyet og det er et generelt herk, men skal man ha tøff sveis er det ingen vei utenom Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Etter å ha brukt alt fra KMS til DAX til Renati, kom jeg frem til at Define sin nye wax (Den håndball Kjartan bruker i reklamene på tv) absolutt er den beste waxen for tynt kort hår, 49,- på Meny. Løp og kjøp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg har litt småtynnt hår, litt høye viker. Håret blir fort fett. Noen tips til bra voks/gele etc.? Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Etter å ha brukt alt fra KMS til DAX til Renati, kom jeg frem til at Define sin nye wax (Den håndball Kjartan bruker i reklamene på tv) absolutt er den beste waxen for tynt kort hår, 49,- på Meny. Løp og kjøp. +1 VIkitg at man kjøper den RØDE da Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 bruker renati strong hold nå jeg. men har veldig tykt hår. tror jeg skal begynne å bruke rock hard heller. frisøren min anbefalte den for håret mitt istede. har prøvd litt forsjellig. når dere er inne på define så prøvde jeg en blå slik. den var elendig syns jeg. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvilken voks er best for en gutt med tykt hår som er litt smålangt? Brukte Renati Strong Hold før, men gikk over til pasten. Så fant jeg ut at Define Holding Clay kostet en tredjedel av det Renati koster, og gikk over til den, men jeg tror håret mitt er litt for langt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det går ikke Uansett hvor kort jeg klipper det, vokser det ut igjen med en gang, og holder seg på samme lengde helt til jeg klipper det igjen. Tror sveisen min er meant to be, eller noe. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg lurer på om det finnes produkter med tilsvarende hold og egenskaper som id og Renati som er billigere. Med mellomlangt hår blir det litt dyrt i lengden med disse hårproduktene. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 få andre til å betale den for deg(foreldre) funker bra her. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Slik skjer bare i våte drømmer. Andre forslag? Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hva synes dere om denne? Jeg har brukt denne en ganske god stund nå, men fortsatt på første boks. Tror jeg skal kjøpe en til. Den har fin konsistens og alt det der, men lukter ikke noe særlig spesielt, sånn som vanlig renati og ID gjør. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 aldri sett den før hvilket hår passer den til? Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Det er litt vanskelig å si egentlig. Det står et eller annet om at den fjerner krøller eller noe? Den gir en ganske myk look som ikke glanser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå