Gå til innhold

Den ultimate hårvoks/hårgele-tråden :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom over en fin voks her om dagen, da jeg tenkte jeg skulle prøve noe annet enn Renati, da jeg synes den ikke er så utrolig bra.

 

Har ganske langt hår, noe som vil si at luggen omtrent går ned til nesa. :)

 

Den heter d:fi eller noe, og lages av "Hair & There"-salongene. Mange forskjellige typer, som kan mixes og blandes. To bokser for 199,- ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Uhm, jeg sjekket ut shop_miracle på eBay etter å ha trillet rundt i tråden etter Crude Clay, eneste er at jeg kom over tre stykker med forskjellige navn hvor alle inneholdt Crude Clay, så jeg bare lurte på om det var noe forskjell mellom denne, denne eller denne? :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei! Jeg har halvlangt hår og jeg vil ha en voks som får håret til å stå opp UTEN å være knall stivt(at du nesten kan stikke deg).

Til og med Renati Soft Hold gjør håret for stivt. I tillegg vil jeg at den på en måte skal være litt våt(ikke som gele). Sånn at jeg ikke river av alt håret mitt når jeg prøver å dra fingrene gjennom håret for å fikse på det..

 

Så hvis noen har et bra forslag til en "Våt/ikke-tørr" voks som ikke stivner fullstendig, hadde jeg blitt kjempe glad :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...