MST Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hvor i oslo har de Renati til 100-lappen? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Muligens på noen frisørsalonger, veit ikke. Jeg får renati gratis. Akkurat nå bruker jeg Renati matt mud. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Kom over en fin voks her om dagen, da jeg tenkte jeg skulle prøve noe annet enn Renati, da jeg synes den ikke er så utrolig bra. Har ganske langt hår, noe som vil si at luggen omtrent går ned til nesa. Den heter d:fi eller noe, og lages av "Hair & There"-salongene. Mange forskjellige typer, som kan mixes og blandes. To bokser for 199,- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Uhm, jeg sjekket ut shop_miracle på eBay etter å ha trillet rundt i tråden etter Crude Clay, eneste er at jeg kom over tre stykker med forskjellige navn hvor alle inneholdt Crude Clay, så jeg bare lurte på om det var noe forskjell mellom denne, denne eller denne? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Uhm, jeg sjekket ut shop_miracle på eBay etter å ha trillet rundt i tråden etter Crude Clay, eneste er at jeg kom over tre stykker med forskjellige navn hvor alle inneholdt Crude Clay, så jeg bare lurte på om det var noe forskjell mellom denne, denne eller denne? Er nok ikke noen forskjell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Var det jeg trodde, måtte bare dobbeltsjekke Lenke til kommentar
herrthf Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 er ein gutt på 16 år som har litt langt hår me masse krøller men finner ingen hårvoks som er god nåken som har nåken bra tips har ein renati nå men etter nåken timer så er d akuratt som den går ut nåken bra tips? :!: Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hvilken Renati da? Du kan jo prøve Rock Hard fra Renati viss du ikke har den. Den er ganske hard, og den holder veldig lenge. ID Hair Extreme Titanium kan også funke. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg har litt for langt hår nå til og lage en hårstil, er så dårlig på slikt. Enda jeg har tre voksbokser, hvor to av de er renati matt mudd, og strong hold tror jeg det var. Og den 4 er et slags pulver! Lenke til kommentar
herrthf Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 det er den vanelige vett ikkkje heilt ka den hetter :!: men kan finne det ut til seinere;) Lenke til kommentar
Manken Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hei! Jeg har halvlangt hår og jeg vil ha en voks som får håret til å stå opp UTEN å være knall stivt(at du nesten kan stikke deg). Til og med Renati Soft Hold gjør håret for stivt. I tillegg vil jeg at den på en måte skal være litt våt(ikke som gele). Sånn at jeg ikke river av alt håret mitt når jeg prøver å dra fingrene gjennom håret for å fikse på det.. Så hvis noen har et bra forslag til en "Våt/ikke-tørr" voks som ikke stivner fullstendig, hadde jeg blitt kjempe glad Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Renati matt mudd er litt bra! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hvordan fungerer den? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Grei! Og håret blir ikke jævelstivt, og håret blir ikke fett fort av den! Litt vanskelig og forklare men. Lenke til kommentar
Bthegreat Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) edit Endret 12. mai 2014 av Bthegreat Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg har fått dilla på Fudge sin Hairsharper. God hold, selv til halvlangt hår, og enestående voks til kortere hår. Varer lenge, og er veldig dryg, trenger ikke mye for å få håret til å stå. 200kr per boks hos frisørsalongen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Da spør jeg etter den når jeg er og klipper meg kaskje. Får den gratis sannsynligvis. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Takk for svar! Noen som vet om norske nettbutikker som har stort utvalg av Hår vokser som f.eks noen av de dere nevner ? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg har fått dilla på Fudge sin Hairsharper. God hold, selv til halvlangt hår, og enestående voks til kortere hår. Varer lenge, og er veldig dryg, trenger ikke mye for å få håret til å stå. 200kr per boks hos frisørsalongen. Fudge hairshaper Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Er jo ikke mer enn 75 gram, og når jeg kom til betalingen havnet prisen på 193 kroner. Ikke verdt det da synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå