Markelure Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) fikk 4 stk Rentati strong hold i posten i dag Endret 2. juli 2009 av Markelure Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Noen som har tips til en hårstyling noob? Jeg trenger en hårgele til å style håret mitt. Har tidligere hatt medium/langt hår og bare rufset eller dratt pannelugg til siden bare. Har nå klipt meg slik: Det er fra filmen Knocked Up, om du lurer. Jeg har klippen i boks, det er stylingen det mangler på. Frisøren brukte en hårgele og jeg vil tro det er best for å få håret til å stå opp slik. Vil gjerne ha litt glans i det også. Fra før har jeg bare voks, typisk bunnpris og billig. Jeg vil ikke at dette skal koste sjorta heller, så maks beløp jeg vil betale er 300,-. Kan jo nevne at jeg ikke har svart hår men det er like kult fordet ass. Endret 3. juli 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Den brukte jeg før jeg fant ut at jeg heller ville bruke wax. Det er en voksgelé, som gir en wet look. Usikker på hvor mye den koster, men under 300,- hvert fall. Sto £11 på en nettside, så blir sikkert rundt 150,- i en frisørsalong. - Jeg prøvde ID Hair for å prøve noe nytt, men likte Renati Strong Hold mye bedre, så tror jeg fortsetter med den en stund til.. Ga bort ID'en til en kamerat og han satte pris på den hvert fall Endret 3. juli 2009 av Bob Dick Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Den brukte jeg før jeg fant ut at jeg heller ville bruke wax. Det er en voksgelé, som gir en wet look. Usikker på hvor mye den koster, men under 300,- hvert fall. Sto £11 på en nettside, så blir sikkert rundt 150,- i en frisørsalong. - Jeg prøvde ID Hair for å prøve noe nytt, men likte Renati Strong Hold mye bedre, så tror jeg fortsetter med den en stund til.. Ga bort ID'en til en kamerat og han satte pris på den hvert fall han har sikkert ikke prøvd renati enda Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Har nå klipt meg slik: Kan jo nevne at jeg ikke har svart hår men det er like kult fordet ass. tihi Hm, tror jeg også snart trenger en klipp. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Takk for tipset Bob Dick. Kosta 79 spenn på tilbud på Nikita KBS Trondheim. Seff har jeg prøvd renati, men ikke til denne sveisen. Uansett er det drittdyrt og uaktuelt. Anewz: Det er en digg klipp. Kjørlig og godt nå som det er så varmt. Hvis du ikke vil at alle skal tro du er punker han du bare ta på deg en caps og det ser ut som man har kort hår. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) han har sikkert ikke prøvd renati enda Joda, det har han, men han har ikke tid til å jobbe på fritida så han har ikke lyst til å bruke mer penger enn absolutt nødvendig. ;p Jeg har jobba fullt i et år nå, og nå skal jeg begynne på skolen igjen.. Det blir hardt Har blitt bortskjemt det siste året. Dynejonas, bare hyggelig Har du prøvd den enda? Var det god nok hold i den? Endret 3. juli 2009 av Bob Dick Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Ingen av disse er Crude clay. Bruker selv feelunique mye, men leveringstiden er latterlig lang. Hva mener du med dette? Er ikke de man kjøper på ebay ordentlig crude clay? Og du som lurte på om crude clay er litt klumpete: Jeg vil ikke kalle den klumpete men du kan kanskje føle at den ikke er silkemyk som annen gele eller voks, men litt mer kornete/sandfølelse. (Dette er den jeg har bestilt fra shop_miracle på ebay). Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Ja jeg prøvde den i går før jeg dro på fest. Den var perfekt. Tror noek fridøren brukte denne når hun styler håret mitt. Btw jeg jobber fulltid Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Har gått over fra Renati Strong Hold til ID Hair Titanium. Den har sykt hold og varer veldig lenge. Faktisk litt billigere enn Renati, og den funker bra. Noen her som har dårlig erfaring med ID Hair Titanium? Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Har ikke prøvd ID Hair Titanium, men jeg prøvde en annen fra ID Hair. Hard Gold tror jeg den het. Var hvert fall en med svart lokk, men jeg likte den ikke helt. Håret ble mer fettete enn av Renati sin Strong Hold, og jeg måtte bruke mer for å få bra nok hold. Er det stor forskjell på den og Titanium? Må du bruke mye av Titanium? Holder den lenge? Er den litt klumpete når du har den i? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Har ikke prøvd ID Hair Titanium, men jeg prøvde en annen fra ID Hair. Hard Gold tror jeg den het. Var hvert fall en med svart lokk, men jeg likte den ikke helt. Håret ble mer fettete enn av Renati sin Strong Hold, og jeg måtte bruke mer for å få bra nok hold. Er det stor forskjell på den og Titanium? Må du bruke mye av Titanium? Holder den lenge? Er den litt klumpete når du har den i? Før mislikte jeg ID Hair helt til en kompis anbefalte Titanium. Den holder VELDIG lenge, og kan være veldig uvant i starten, fordi den er så sterk. Kan ikke måle seg med Hard Gold Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hm, kanskje jeg skal prøve den da. Men hvordan var den uvant? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Den holder VELDIG lenge, og kan være veldig uvant i starten, fordi den er så sterk. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 KOm på en gel jeg brukte for lenge siden før jeg gikk over til voks. Garnier Fruits Style Ultra Strong eller noe, iallefall "Garnier Fruits"-og noe mer. Den er billig, bare 30-40 kroner boksen på HM. Men min oppfatning er at den bare funker bra ppå noen spesielle typer hår - noen av koompisene syntes den sugde, mange andre syntes den var vedig bra. Egnet til "spiky og wild" styling for kort hår. 2-4 cm langt, ikke mer tror jeg.. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 KOm på en gel jeg brukte for lenge siden før jeg gikk over til voks. Garnier Fruits Style Ultra Strong eller noe, iallefall "Garnier Fruits"-og noe mer. Den er billig, bare 30-40 kroner boksen på HM. Men min oppfatning er at den bare funker bra ppå noen spesielle typer hår - noen av koompisene syntes den sugde, mange andre syntes den var vedig bra. Egnet til "spiky og wild" styling for kort hår. 2-4 cm langt, ikke mer tror jeg.. Lysegrønn boks med gjennomsiktig lokk? Den er hvertfall ikke egnet for litt lengre går. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Den holder VELDIG lenge, og kan være veldig uvant i starten, fordi den er så sterk. Oh, ser man det ja. Men da er det jo greit LysDiode: Husker jeg brukte den på u-skolen, var umulig å få ut av håret hvis det er den jeg tror det er. Og skikkelig seige og klissete greier. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Anewz: Det er en digg klipp. Kjørlig og godt nå som det er så varmt. Hvis du ikke vil at alle skal tro du er punker han du bare ta på deg en caps og det ser ut som man har kort hår. Klipper meg heller skalla, enn den sveisen der No offence, men er bare ikke meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå