Jonas. Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Da bestiller i hvert fall jeg derfra neste gang Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 finner ikke clayen på blivakker.no Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Sikkert utsolgt Endret 21. juni 2009 av Raste Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Var vel såppas billig da, 129 i motsetning til det du betaler er jo rene røverkjøpet Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Eg brukar nokre greier frå Maria Nila som eg plukka opp på E.T. hårstudio. Funkar fjell, men har tendens til å gjera håret veldig brusete om det vert utsett for vind. Det problemet hadde eg ikkje med den langt billegare voksen frå define.. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Om det regner ute og slikt, eller om man blir svett i hodebunnen, begynner Renatien å renne som bare det. Hvite dammer nedover ansiktet. Det skjer ikke med GelWax, heldigvis. Holder håret veldig bra også. Har brukt det en god stund nå, og må si meg veldig fornøyd med H&M sitt produkt. Har brukt Loreal sin før, Renati, Mud Clay etc... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hvis du sliter med at Renatien renner i hvite strømmer nedover ansiktet ditt i regn eller under trening, da bruker du for mye. Skal man ha sleik så bør man finne en egnet voks til dette. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hvis du sliter med at Renatien renner i hvite strømmer nedover ansiktet ditt i regn eller under trening, da bruker du for mye. Skal man ha sleik så bør man finne en egnet voks til dette. Crude clay reklamere jo for dette Mange med sleik på bildene iallefall Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Så Crude Clay funker med sleik? Har fått endel lengde på håret nå, så syns det er mye diggere å legge det bak noen ganger Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Crude clay er en mye kraftigere voks enn de jeg har forsøkt fra Renati, så den fungerer bedre til sleik, og hvis man vil ha glans i håret, så kan man bare kjøpe en glansspray. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Så Crude Clay funker med sleik? Har fått endel lengde på håret nå, så syns det er mye diggere å legge det bak noen ganger Ganske digg å legge det litt bakover ja Støtter den. Men ikke for langt, og ikke snauklipp. Sånn ~6-7 cm overall er ok, men ikke så mye lengre enn det om man er gutt Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg har anbefalt denne voksen veldig mange ganger før, men den ideelle voksen for å ha sleik er faktisk en som kalles Layrite. Den har vanvittig god hold, lukter godt og vaskes ut i vann. Den har også mye glans. Så hvis man vil ha kul sleik (pompadour ol.) så er det denne som gjelder, med mindre man gidder å bruke Dax/Murray's/Black & White/el. som ikke vaskes ut i vann. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 7 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Kunne trengt litt hjelp med hårfrisyren. Meg og meg Hvordan jeg ønsker: 1 og 2 Trenger jeg en klipp? hvilke hårprodukter osv burde jeg bruke? Har prøvd mye forskjellig, og det blir enten for "tørt" eller for "fettete" look. Vil få det til å se litt fuktig ut sånn som på disse bildene. Håper noen kunne vært til hjelp Edit: Byttet ut bildet av meg, siden jeg hadde veldig dårlig voks i der, så det så kanskje litt tynnere ut enn det egentlig er Endret 27. juni 2009 av mastertjoste Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Den største forskjellen er at du har betydelig tynnere hår enn Zac Efron, så du vil jo ikke få den samme "fylden" som han har. Du burde kanskje forsøke en god paste som har litt glans, men ikke for mye. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 7 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Den største forskjellen er at du har betydelig tynnere hår enn Zac Efron, så du vil jo ikke få den samme "fylden" som han har. Du burde kanskje forsøke en god paste som har litt glans, men ikke for mye. Har ganske tynt hår ja. Noen forslag på paste? Er det noen shampoer eller balsamer som kunne hjulpet med å få det litt tykkere? Edit: har byttet bilde, kanskje det er litt bedre å se på det Endret 27. juni 2009 av mastertjoste Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 KMS har en fin paste, husker ikke navnet, men den er på en trykkflaske, slik at den er lett å dosere. Ellers har også Matrix også gode paster. Redken har jeg også fått anbefalt, men har ikke noen erfaring med deres produkter. Du kan jo spørre på frisøren om en sjampo som kan gjøre håret litt tykkere, eller du kan ta sjansen på å prøve den til Define. Et annet alternativ er vel å bruke til volum-mousse i håret, men vet ikke helt hvordan det vil gjøre utslag på ditt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Er det vanlig at Sebastian Crude Clay er litt klumpete? :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå