Gå til innhold

Den ultimate hårvoks/hårgele-tråden :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg brukar nokre greier frå Maria Nila som eg plukka opp på E.T. hårstudio. Funkar fjell, men har tendens til å gjera håret veldig brusete om det vert utsett for vind. Det problemet hadde eg ikkje med den langt billegare voksen frå define..

Lenke til kommentar

Om det regner ute og slikt, eller om man blir svett i hodebunnen, begynner Renatien å renne som bare det. Hvite dammer nedover ansiktet.

Det skjer ikke med GelWax, heldigvis. Holder håret veldig bra også. Har brukt det en god stund nå, og må si meg veldig fornøyd med H&M sitt produkt. Har brukt Loreal sin før, Renati, Mud Clay etc...

Lenke til kommentar
Hvis du sliter med at Renatien renner i hvite strømmer nedover ansiktet ditt i regn eller under trening, da bruker du for mye. :)

Skal man ha sleik så bør man finne en egnet voks til dette.

Crude clay reklamere jo for dette :) Mange med sleik på bildene iallefall :p

Lenke til kommentar
Så Crude Clay funker med sleik? Har fått endel lengde på håret nå, så syns det er mye diggere å legge det bak noen ganger :p

Ganske digg å legge det litt bakover ja :cool: Støtter den.

Men ikke for langt, og ikke snauklipp. Sånn ~6-7 cm overall er ok, men ikke så mye lengre enn det om man er gutt :p

Lenke til kommentar

Jeg har anbefalt denne voksen veldig mange ganger før, men den ideelle voksen for å ha sleik er faktisk en som kalles Layrite. Den har vanvittig god hold, lukter godt og vaskes ut i vann. Den har også mye glans. Så hvis man vil ha kul sleik (pompadour ol.) så er det denne som gjelder, med mindre man gidder å bruke Dax/Murray's/Black & White/el. som ikke vaskes ut i vann.

Lenke til kommentar

Kunne trengt litt hjelp med hårfrisyren.

Meg og meg

Hvordan jeg ønsker: 1 og 2

Trenger jeg en klipp? hvilke hårprodukter osv burde jeg bruke? Har prøvd mye forskjellig, og det blir enten for "tørt" eller for "fettete" look. Vil få det til å se litt fuktig ut sånn som på disse bildene.

Håper noen kunne vært til hjelp

Edit: Byttet ut bildet av meg, siden jeg hadde veldig dårlig voks i der, så det så kanskje litt tynnere ut enn det egentlig er

Endret av mastertjoste
Lenke til kommentar
Den største forskjellen er at du har betydelig tynnere hår enn Zac Efron, så du vil jo ikke få den samme "fylden" som han har.

Du burde kanskje forsøke en god paste som har litt glans, men ikke for mye.

Har ganske tynt hår ja. Noen forslag på paste? Er det noen shampoer eller balsamer som kunne hjulpet med å få det litt tykkere?

Edit: har byttet bilde, kanskje det er litt bedre å se på det

Endret av mastertjoste
Lenke til kommentar

KMS har en fin paste, husker ikke navnet, men den er på en trykkflaske, slik at den er lett å dosere. Ellers har også Matrix også gode paster. Redken har jeg også fått anbefalt, men har ikke noen erfaring med deres produkter.

Du kan jo spørre på frisøren om en sjampo som kan gjøre håret litt tykkere, eller du kan ta sjansen på å prøve den til Define. Et annet alternativ er vel å bruke til volum-mousse i håret, men vet ikke helt hvordan det vil gjøre utslag på ditt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...