Snublefot Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Crude Clay'en er lett verdt de 425 kronene jeg pleier å betale for den. Bra hold, men uten shine-effekt og håret er fortsatt mykt å ta på, i tillegg til at den er den beste for håret jeg vet om i hvert fall, og at en boks holder i to-tre måneder. 425 kr? Hello, jeg betaler vel 150 kr med frakt når jeg kjøper den på nett. Norge er så overpriset. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Gatsby må være noe av det beste jeg har vært borti, og jeg har vært borti mye rart, både dyrt og billig! En frisør her i Norge anbefalte meg Gatsy Moving Rubber Wild Shake eller Gatsby Strongline ULTRA (den sorte/grå pakken). Funker fett! Gjelder bare å finne riktig type for ditt hår. Mange å velge mellom. (Kjøp på ebay fra "shop_miracle", funker alltid XD ) Kjøper du de til 5$? hvis, hvor mange bokser kjøper du sammen og hva blir totalprisen(frakt, toll)? Hvis du kjøper 1 boks (5$) så koster det 6$ i frakt. Kjøper du to bokser blir det 11,50$ i frakt. Hvis du kjøper 5 bokser koster det 28$ i frakt + 25$ for boksene. Totalt 53$ ~ 340 kroner totalt*. *Noen ganger nå du betale ytterlige 100 kroner for frakt i Norge, men ikke alltid.. Varen er tollfri, og siden pakken er merket med "Gift" så kan du kjøpe voks for 1000 kroner før du må betale moms (tror jeg). Ellers er det 200 kroner, da får du omtrent 40 bokser Takk for svar, bestilte 3 bokser av Ultra Hard for tilsammen 29$ Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 425 kr? Hello, jeg betaler vel 150 kr med frakt når jeg kjøper den på nett. Norge er så overpriset. Hvor kjøper du den fra? Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Crude Clay'en er lett verdt de 425 kronene jeg pleier å betale for den. Bra hold, men uten shine-effekt og håret er fortsatt mykt å ta på, i tillegg til at den er den beste for håret jeg vet om i hvert fall, og at en boks holder i to-tre måneder. 425 kr? Hello, jeg betaler vel 150 kr med frakt når jeg kjøper den på nett. Norge er så overpriset. Og da kjøper du fra Hong Kong eller? Og den er ekte Sebastian-vare? Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Vurderer å kjøpe Sebastian Crude Clay, men den er så forbanna dyr her i Norge. Selgeren shop_miracle på eBay som en her nevnte har den. TRYKK HER Denne voksen koster jo over 400 kr i Norge. Kan det virkelig være riktig at jeg får den for 60 kr fra Hong Kong? Er ikke sjansen stor for at dette er fakes eller noe? Det høres jo for godt ut til å være sant, og da er det som oftest det. Isåfall er Gatsby'ene jeg bruker VELDIG BRA kopier... Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Ok, da regner jeg med de er autentiske. Har bestilt en boks Sebastian Crude Clay fra shop_miracle nå Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Har kjøpt den fra utallige sider. Men her er noen av dem jeg kommer på. http://www.beautybay.com/ http://www.hqhair.com/ http://www.lookfantastic.com/ Hårprodukter kjøper jeg egentlig utelukkende på nettet. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Crude Clay'en er lett verdt de 425 kronene jeg pleier å betale for den. Bra hold, men uten shine-effekt og håret er fortsatt mykt å ta på, i tillegg til at den er den beste for håret jeg vet om i hvert fall, og at en boks holder i to-tre måneder. 425 kr? Hello, jeg betaler vel 150 kr med frakt når jeg kjøper den på nett. Norge er så overpriset. hvordan er den i forhold til renati strong hold? er fornøyd med den men kunne vært morsomt å prøve noe nytt. har ganske kort tykkt hår. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Har aldri prøvd renatien men clayen er god til sitt formål. "Dele opp håret", spisse tuppene og slippe og føle at man går rundt med et tonn med fett i håret. Men 400kr hadde jeg aldri brukt på clayen. Så fantastisk er den ikke i mine øyne. Den er bare annerledes. Kjekt produkt som er drøy i bruken. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Clayen kan ikke sammenlignes med Strong hold. Clayen er overlegen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Crude Clay'en er lett verdt de 425 kronene jeg pleier å betale for den. Bra hold, men uten shine-effekt og håret er fortsatt mykt å ta på, i tillegg til at den er den beste for håret jeg vet om i hvert fall, og at en boks holder i to-tre måneder. 425 kr? Hello, jeg betaler vel 150 kr med frakt når jeg kjøper den på nett. Norge er så overpriset. Betalte 209 inkl frakt, kostet bare 129, men frakta på 80 så hevet den seg litt i pris, men det gjør ikke noe. Har aldri testet denne voksen, så gleder meg Er supersalg på BliVakker.no på Crude Clay, 129,- kr Endret 20. juni 2009 av Raste Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Vil bare si at jeg fikk Gatsby'ene mine igår, de kom i konvolutt i postenkassa. Herlig produkt, en klart forbedret versjon av Renati Strong Hold Jeg har Gatsby Ultra Hard WAX (fra designerkolleksjonen). 70 kroner boksen inkl. frakt Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Crude Clay'en er lett verdt de 425 kronene jeg pleier å betale for den. Bra hold, men uten shine-effekt og håret er fortsatt mykt å ta på, i tillegg til at den er den beste for håret jeg vet om i hvert fall, og at en boks holder i to-tre måneder. 425 kr? Hello, jeg betaler vel 150 kr med frakt når jeg kjøper den på nett. Norge er så overpriset. Betalte 209 inkl frakt, kostet bare 129, men frakta på 80 så hevet den seg litt i pris, men det gjør ikke noe. Har aldri testet denne voksen, så gleder meg Er supersalg på BliVakker.no på Crude Clay, 129,- kr Var ikke så gale det. Men generelt sett anbefaler jeg ikke å kjøpe fra norske nettsider om du bare skal ha et produkt. Frakten der er veldig dyr, prisen på produktet er også dyrere. Men med salg og skal du ha mye så går det vel kanskje opp i hop. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 425 kr i butikk, og da vil det si at jeg har fått den til halve prisen på nett Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Derfor jeg sa det ikke var så gale. Men uk sider på nettet er frakt på ca 30-40 kr. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hvilken side bruker du Snublefot? Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Var ikke så gale det. Men generelt sett anbefaler jeg ikke å kjøpe fra norske nettsider om du bare skal ha et produkt. Frakten der er veldig dyr, prisen på produktet er også dyrere. Men med salg og skal du ha mye så går det vel kanskje opp i hop. Ville bae si noe som gjelder generelt..: Gatsby helt fra Hong Kong koster 40-50 kroner i frakt,, noen ganger 30 kr (varierer utfra dollaren). Mens å få sendt en CD/DVD fra en norsk nettbutikk koster 150,-kroner, enda lageret er i Norge. Hvorfor er det slik liksom...? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Posten er bare dyr her. En servicepakke koster litt over hundrelappen vel? Her er noen av de jeg bruker: http://www.hqhair.com/ http://www.lookfantastic.com/ http://www.strawberrynet.com/ http://www.feelunique.com Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Ingen av disse er Crude clay. Bruker selv feelunique mye, men leveringstiden er latterlig lang. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg får sporingsnummer osv av Blivakker når pakken blir sendt, og der kostet frakten kun 69 kr elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå