Gå til innhold

Den ultimate hårvoks/hårgele-tråden :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg vurderer å kjøpe voks fra ebay. Har hørt at man kan spare en del på å kjøpe derfra isteden for å kjøpe Renati og ID Hair her hjemme for rundt 130kr.

Noen som har tips/link til noen som passer til meg? jeg har normalt hår, ikke veldig langt, men ikke veldig kort heller. Jeg har vært fornøyd med den "vanlige" renati'en, tror det er strong hold den heter og ID Hair med svart lokk.

Har sett på American Crew Fiber, noen som har prøvd denne?

http://cgi.ebay.com/American-Crew-FIBER-85...:1|293:1|294:50

Endret av DMATHISEN
Lenke til kommentar
Har sett på American Crew Fiber, noen som har prøvd denne?

Har en boks stående her, ikke sånn aller værst men funket ikke noe særlig i mitt hår (halvlangt, veldig tynt og fint).

Den er grei, tenkte jeg skulle bestille 2-3 bokser uansett så lenge prisen ikke kommer på over 200kr så jeg slipper toll. Noen som vet hvor mye shippingen ligger på sånn ca, en boks med voks koster rundt 10$.

Lenke til kommentar

Moren til kompisen min er frisør og hun sier man ikke skal bruke den, fordi den ødelegger håret. Jeg velger å tro på det ;)

Men selvfølgelig, går Renatien eller ID tom, bruker jeg kanskje den i 1-2 dager før jeg kjøper ny. Men bruker ikke den fast.

Lenke til kommentar
Leter etter voks/gele selv nå.

Har sånn halv langt hår tjukt hår.

Håret når meg til under øynene, og ned til den første "kulen" i nakken :p

Har krøller, men bruker rettetang, så håret mitt er rett, oftest.

Gidder ikke bla opp med 100 kroner +- for å kjøpe voks.

Grensen går ved 100 :p

Da må du gå uten voks da :)

Må jo ikke det?

Har jo en grei voks nå.

Den ble kjøpt i Thailand, da jeg besøkte familien min i sommer.

Problemet er jo bare det at det ikke er så lett og få kjøpt fra Norge :p

http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=140198791972

Hørt en del om Gatsby, men aldri prøvd.

Er det trygt å kjøpe fra Ebay da? =/

Du mfår voks under 100, men du får ikke bra voks under 100.. Ebay funker, bare smøre seg med litt tolmodighet.

Da gjør jeg nok det ;)

Trenger ikke noe _bra_ voks. Holder at det er ok og funker :p

Ja, lever man i slum så er vel noe bedre enn ikke noe..

Gatsby må være noe av det beste jeg har vært borti, og jeg har vært borti mye rart, både dyrt og billig! :)

En frisør her i Norge anbefalte meg Gatsy Moving Rubber Wild Shake eller Gatsby Strongline ULTRA (den sorte/grå pakken). Funker fett!

Gjelder bare å finne riktig type for ditt hår. Mange å velge mellom.

(Kjøp på ebay fra "shop_miracle", funker alltid XD )

Lenke til kommentar
Gatsby må være noe av det beste jeg har vært borti, og jeg har vært borti mye rart, både dyrt og billig! :)

En frisør her i Norge anbefalte meg Gatsy Moving Rubber Wild Shake eller Gatsby Strongline ULTRA (den sorte/grå pakken). Funker fett!

Kjøper du de til 5$? hvis, hvor mange bokser kjøper du sammen og hva blir totalprisen(frakt, toll)?

Lenke til kommentar

Kjøper du de til 5$? hvis, hvor mange bokser kjøper du sammen og hva blir totalprisen(frakt, toll)?

Hvis du kjøper 1 boks (5$) så koster det 6$ i frakt. Kjøper du to bokser blir det 11,50$ i frakt.

Hvis du kjøper 5 bokser koster det 28$ i frakt + 25$ for boksene. Totalt 53$ ~ 340 kroner totalt*.

*Noen ganger nå du betale ytterlige 100 kroner for frakt i Norge, men ikke alltid.. ;)

Varen er tollfri, og siden pakken er merket med "Gift" så kan du kjøpe voks for 1000 kroner før du må betale moms (tror jeg). Ellers er det 200 kroner, da får du omtrent 40 bokser :)

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe Sebastian Crude Clay, men den er så forbanna dyr her i Norge.

Selgeren shop_miracle på eBay som en her nevnte har den. TRYKK HER

Denne voksen koster jo over 400 kr i Norge. Kan det virkelig være riktig at jeg får den for 60 kr fra Hong Kong? Er ikke sjansen stor for at dette er fakes eller noe? Det høres jo for godt ut til å være sant, og da er det som oftest det.

Lenke til kommentar

Crude Clay'en er lett verdt de 425 kronene jeg pleier å betale for den. Bra hold, men uten shine-effekt og håret er fortsatt mykt å ta på, i tillegg til at den er den beste for håret jeg vet om i hvert fall, og at en boks holder i to-tre måneder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...