Khalifen Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Kanskje du heller burde prøve ut en géle? Tror det passer bedre for tynt, halvlangt hår. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg fronter den type sveis for tida, og bruker Layrite. Til denne sveisen bruker de fleste Dax, men Layrite er like bra, og med noe hårspray på toppen holder det hele dagen og ut kvelden. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Noen som har en vox og anbefale for veldig tynt hår? Har brukt Renati og Fudge før men er ikke så fornøyd med dem siden frisyren mister fasongen nesten med en gang. Vurderer å plukke opp gelwax siden den er så billig og virker grei nok, paste virket også litt interessant noen erfaringer? Er vel åpen for alt. Jeg har rimelig tynt hår og Renati Matt Mud funker veldig bra for meg. Godt hold og den får håret til å se fyldigere ut. Er det noen som vet om noen bra nettbutikker hvor man kan bestille Matt Mud til England btw? Har endelig funnet noe som funker ordentlig på mitt hår også selges den ikke her.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg bruker alltid noe i håret, men bytter merke ganske ofte. Nå som jeg har det storsett krøllete bruker jeg mye av dette. Selvfølgelig ikke alt på en gang. Catwalk Tigi Curls Rock. Bed Head Tigi Control Freak Loreal Studio Fix Bed Head Manipulator Sebastian Crude Clay Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Gode produkter Bruker Crude Clay og Manipulator selv, og er selvfølgelig fornøyd. Lenke til kommentar
prebuff Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Noen som har noen gode forslag til hvilken gele/wax jeg kan kjøpe, for å style håret mitt slik som Ronaldo har det på bildet nedenfor? (jeg har allerede klippet meg slik, og hårtypen min er ganske lik) Jeg bruker for tiden å blande H&M GelWax og Renati Paste, og det fungerer greit nok. Har prøvd Tigi Bed Head Manipulator men den var ingen suksess for mitt hår. Noen produkter jeg har vurdert er: American Crew Molding Clay American Crew Fiber Fudge Hair Shaper KMS California Hairplay Hard Wax Andre forslag eller kommentarer? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Renati strong hold, eller rock hard. Rock hard er hardest og holder håret stivt lenge, mens strong hold er mykere, og håret holdes ikke oppe så lenge, men samtidig ser håret tykkere ut. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Renati strong hold, eller rock hard. Rock hard er hardest og holder håret stivt lenge, mens strong hold er mykere, og håret holdes ikke oppe så lenge, men samtidig ser håret tykkere ut. Men det gir ikke håret den der " shinen " som Ronaldo har - er jo det som er keeg. da-aa Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ring Ronaldo, det enkle er ofte det beste! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Renati strong hold, eller rock hard. Rock hard er hardest og holder håret stivt lenge, mens strong hold er mykere, og håret holdes ikke oppe så lenge, men samtidig ser håret tykkere ut. Men det gir ikke håret den der " shinen " som Ronaldo har - er jo det som er keeg. da-aa Synes ikke Ronaldo ser så kul ut på håret. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Spørs hvor... For å være seriøs, så er ikke Ronaldo så kul på håret nei. Alt for mye glans i det. Endret 7. mai 2009 av Raste Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Viss du vil ha den glansen, så er nok Renati Hair Polish ganske bra. Den til venstre. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Eventuelt bare en hårspray med mye glans. Enklere å få på også, og det sikrer at sveisen holder seg lenger. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hvilken voks/paste anbefales til kort tjukt hår? Har Renati nå, men synes ikke den er så bra. Ønsker noe som gir tekstur. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hvilken voks/paste anbefales til kort tjukt hår? Har Renati nå, men synes ikke den er så bra. Ønsker noe som gir tekstur. Om du har 35,50 kroner å slå av, kan du prøve ut GelWax. Den fungerer ypperlig til den jobben. Brukte Renati før jeg og, men har gått over til GW. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Om du ønsker deg en som er bra for håret og gir deg matt effekt, så prøver du ut Define Men Paste, Renati, eller I.D Hair. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Nå må vi ikke dra den så langt at vi sier det er bra for håret, Raste. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Vel, ble litt dårlig formulert. Det jeg mente var at det finnes harstyling som ikke er dårlig for håret som GelWax er. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Takk for svar. Jeg har prøvd Gelwax, Renati Rock Hard og ID Goldwax - kan ikke si jeg lukte noen av dem. Noe annet som kan anbefales? Ønsker et matt resultat, men jeg vil ha bra hold, og tekstur. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Kanskje Define Men Paste er noe for deg? Selv syns jeg den var dårlig til å begynne med, men når jeg begynte med å bruke hårføner og paste så syns jeg den ble rimelig bra. Jeg har lengde på håret nå så den vil fungere fint på kort hår tror jeg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Crude Clay er super på matt look og hold! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå